کامپیوتر گیمینگ دل Inspiron Gaming Desktop در کامپیوتکس 2017 معرفی شد

کامپیوتر گیمینگ دل

کامپیوتر گیمینگ دل Inspiron Gaming Desktop در کامپیوتکس 2017 معرفی شد

امروز و در نمایشگاه کامپیوتکس 2017، کامپیوتر گیمینگ دل با نام “Inspiron Gaming Desktop” به عنوان اولین محصول مخصوص بازی از سری “Inspiron” معرفی شد؛ محصولی که احتمالا توجه بسیاری از بازی خورها را به خود جلب خواهد کرد.

هدف اصلی سازندگان از توسعه این کیس قدرتمند، اجرای بازی های سنگین روز با هزینه‌ای مقرون به صرفه است. Inspiron Gaming Desktop از محتوای واقعیت مجازی پشتیبانی کرده و قرار است هراه با نسل جدید پردازنده‌های رایزن شرکت AMD و تکنولوژی SenseMI” روانه بازار شود. در رابطه با کارت گرافیک، کاربران می‌توانند به صورت دلخواه یکی از کارت‌های GTX 1060 یا Radeon RX580 را به همراه حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 انتخاب کنند. با وجود طیف گسترده‌ای از هاردهای با ظرفیت بالا و وجود 5 درگاه برای اضافه کردن هاردهای بیشتر در آینده هم نیازی به نگرانی در رابطه با فضای ذخیره‌سازی نیز نخواهد بود.

این دسکتاپ گیمینگ از منبع تغذیه‌ای با حداکثر توان 850 وات پشتیبانی می‌کند که به واسطه آن، کاربران بدون هیچ مشکلی قادر به نصب دو کارت گرافیک به صورت همزمان خواهند بود. به علاوه، مهندسان از امکانات مختلفی برای کامپیوتر گیمینگ دل بهره برده‌اند که از جمله آنها می‌توان به دسترسی آسان به قطعات، سیستم جریان هوای بهینه، لامپ‌های ال ای دی “Polar Blue”، شش پورت SuperSpeed USB 3.1 Gen 1 و یک درگاه تایپ C از همین پورت اشاره کرد.

کامپیوتر گیمینگ دل با قیمت پایه 599 دلار به فروش می‌رسد

برای انتقال تجربه‌ای حرفه‌ای از سیستم صوتی نیز ابزار “Waves MaxxAudio Pro” با پشتیبانی از “Performance 7.1 Channel HD” در نظر گرفته شده که اجرای بازی های کامپیوتری را هم لذت‌بخش می‌کند.

هم‌اکنون فروش کیس گیمینگ Inspiron Gaming Desktop از طریق وب‌سایت رسمی دل برای شهروندان چینی آغاز شده و طی هفته‌های آینده نیز این محصول جدید از طریق فروشگاه‌های مختلف با قیمت پایه 599 دلار در دسترس کاربران خواهد بود.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

1396-03-09

دیدگاهتان را بنویسید