کتاب های الکترونیک رایگان در FarsiEbook

وبنا : وب سایت FarsieEb ook که اوایل مهر ماه توسط مهدی گلسرخ تبار راه اندازی شد تقریبا یک نسخه بازیابی شده از کتابخانه مجازی قفسه می باشد که سال قبل در آدرس Ghafaseh.com فعالیت می کرد. .

در FarsieEb ook علاوه بر جستجو در بین کتاب ها، می توانید کتاب های مورد نظرتان را به رایگان از اینترنت دریافت کرده و یا از طریق بخش سفارش کتاب ، مجموعه های مورد نظرتان را بر روی CD سفارش داده و درب منزل دریافت کنید. از دیگر امکانات این سایت می توان به آدرس فید، گروه ایمیلی در یاهو، معرفی نرم افزار های مورد نیاز کاربران و امکان پیشنهاد کتاب توسط کاربران اشاره کرد. اتقاق مبارکی خواهد بود اگر محیطی برای گفتگوی کتاب خوان ها و اعلام نظر آنان در مورد کتاب ها در آینده نزدیک فراهم شود.

مدیر سایت www.FarsieEb ook به وبنا گفت : تا این لحظه فهرست کتاب ها و مقالات لیست شده در قفسه در حدود ۴۲۰۰ مورد در زمینه های گوناگون می باشد که امیدوارم در ماه های آینده با بازسازی کامل این رقم بیش از ۵۰۰۰ و ۵۵۰۰ باشد.

لازم به ذکر است که این سایت سال قبل در آدرس Ghafaseh.com فعالیت می کرد و بدلیل بی مسئولیتی شرکت میزبان سایت و در نهایت سرقت domain آن، تعطیل شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

اجرا شده توسط: همیار وردپرس