کدام آیفون‌ها و آیپدها آی او اس 11 را دریافت خواهند کرد؟

دریافت آی او اس 11

کدام آیفون‌ها و آیپدها آی او اس 11 را دریافت خواهند کرد؟

برای دریافت آی او اس 11 آیفون و یا آیپد شما باید در این لیست قرار داشته باشد. ممکن است دستگاه شما به دلیل قدیمی بودن قادر به دانلود 11 iOS نباشد.

آی او اس 11 چند روز قبل و در طول رویداد توسعه‌دهندگان اپل معرفی شد. این نسخه با قابلیت‌های زیادی همراه شده و نسخه رسمی آن در پاییز سال جاری عرضه خواهد شد. تا آن زمان، توسعه‌دهندگان اپل با دانلود نسخه بتای آی او اس 11 از این سیستم عامل به صورت آزمایشی استفاده کرده و در کنار بهره بردن از امکانات آن، به اپل در باگ‌زدایی و توسعه نسخه رسمی کمک می‌کنند.

سوال بسیار مهم اینجاست که کدام دستگاه‌های آی او اس اعم از آیفون و یا آیپد این نسخه جدید را دریافت می‌کنند. آیفون 5 اس را باید قدیمی‌ترین گوشی موبایل اپل دانست که در لیست دریافت آی اون اس 11 قرار گرفته است. تمامی مدل‌های معرفی شده بعد از آن نظیر آیفون اس ای، آیفون 6 و دیگر مدل‌ها نیز نسخه جدید را دریافت خواهند کرد.

دریافت آی او اس 11

در بخش تبلت باید به تمامی مدل‌های آیپد ایر و آیپد پرو، مدل‌های سال 2017 آیپد و آیپد مینی 2 و دیگر محصولات معرفی شده بعد از آن اشاره کرد. البته آیپادها نیز از دانلود آی او اس 11 بی‌نصیب نمی‌مانند. ششمین نسل از آیپادها نیز این نسخه را دریافت خواهند کرد.

دریافت آی او اس 11 تنها برای مدل‌های زیر امکان‌پذیر است

دریافت آی او اس 11

به این ترتیب برای آیفون 5، آیفون 5 سی و چهارمین نسل از آیپدها خبری از دانلود iOS 11 نخواهد بود. بسیار جالب است که آیفون 5 اس به عنوان دستگاهی عرضه شده در سال 2013 میلادی، جزو دریافت‌کنندگان آی او اس 11 قرار گرفته است. دستگاه‌های اندرویدی در بهترین حالت، در صورتی که کمتر از دو سال از زمان عرضه آن‌ها گذشته باشد نسخه جدید سیستم عامل را دریافت می‌کنند.

همچنین بخوانید:

آموزش نصب نسخه بتای iOS 11

به گفته اپل دستگاه‌هایی که در این لیست قرار ندارند، همچنان به بهترین شکل در آخرین نسخه دریافت شده کار خواهند کرد، اما نباید انتظار بهره بردن از قابلیت‌های جدید سیستم عامل تازه وارد را داشته باشند.

1396-03-18

دیدگاهتان را بنویسید