کشف جمجمه‌های عجیب در روسیه؛ ارتباط نازی ها با موجودات فرازمینی !

کشف جمجمه‌های عجیب در روسیه؛ ارتباط نازی ها با موجودات فرازمینی !

محققان موفق شدند یک صندوقچه حاوی مدال‌های نازی را در روستای آدیغیه (Adygea) واقع در جنوب روسیه کشف کنند. پیش از این نیز چنین مواردی در روستاهای روسیه کشف شده بود اما مورد عجیب در این اکتشاف، وجود جمجمه‌های عجیبی درون صندوقچه بود که به شایعه‌ی ارتباط نازی ها با موجودات فرازمینی دامن زد.

درون صندوقچه‌ی کشف شده، جمجمه‌های عجیبی وجود داشت که هیچ شباهتی به جمجمه‌ی انسان ندارد. این جمجمه‌ها برخلاف جمجمه‌ی انسان فک ندارد و تنها سوراخی در ستون فقرات آن دیده می‌شود. یکی از کارشناسان روسی به نام ولادیمیر ملیکوف (Vladimir Melikov) با اظهار تعجب از این اکتشاف، عنوان کرد که جمجمه‌های یافته شده بیشتر شبیه به موجودات فرازمینی است.

ارتباط نازی ها با موجودات فرازمینی

هنوز نمی‌توان با اطمینان از ارتباط نازی ها با موجودات فرازمینی سخن گفت

مدیر منطقه‌ای جامعه‌ی جغرافی روسیه نیز در این باره اظهار کرد که نمی‌توان با اطمینان در مورد ارتباط بین جمجمه‌ها با فعالیت‌های سازمان Ahnenerbe سخن گفت اما کشف آنها در مکان‌های قدرت مانند دلمن بسیار جالب توجه است. Ahnenerbe نام یک سازمان در زمان نازی‌هاست که وظیفه‌ی حفاری و اکتشاف به منظور به دست آوردن شواهد جدید از کمالات و اسناد اجداد آلمانی‌ها را بر عهده داشت. Ahnenerbe در زبان آلمانی به معنای میراث به جا مانده از نیاکان است.

ارتباط نازی ها با موجودات فرازمینی

پیش از این نیز ادعاهای بسیاری در مورد کشف وسایل و محصولات مربوط به فرازمینی‌ها مطرح شده بود که بیشتر آنها ساختگی بودند؛ اما این جمجمه‌های کشف شده در منطقه‌ی قفقاز کاملا متفاوت و استثنایی است و به شایعه‌ی ارتباط نازی ها با موجودات فرازمینی دامن می‌زند. تاکنون اخبار و شواهد بسیاری از فعالیت هیتلر و نازی ها در جستجوی فناوری پیشرفته‌ی فرازمینی‌ها در زمان جنگ جهانی دوم منتشر شده است که هنوز نمی‌توان هیچ یک از آنها را تایید و یا تکذیب کرد.

ارتباط نازی ها با موجودات فرازمینی

1395-09-23

دیدگاهتان را بنویسید