کشف یک قاشق در مریخ؛ آیا وجود حیات در مریخ اثبات می‌شود؟

حیات در مریخ

کشف یک قاشق بزرگ در مریخ؛ آیا این قاشق، وجود حیات در مریخ را ثابت می‌کند؟

مریخ‌نورد ناسا به طور اتفاقی یک قاشق عجیب و بزرگ را در سطح مریخ کشف کرد! شکارچیان فرازمینی‌ها و علاقه‌مندان به موضوع بیگانه‌ها بر این باورند که این تصویر ناسا می‌تواند وجود حیات در مریخ را اثبات کند. این قاشق عجیب، از جمله شواهدی است که بیانگر وجود زندگی در این سیاره در دوران گذشته است.

مریخ‌نورد ناسا، تصویری را از سطح سیاره‌ی سرخ ثبت کرده که نشان‌دهنده‌ی یک قاشق بزرگ و عجیب است. شکارچیان فرازمینی‌ها اعتقاد دارند که این قاشق، نشانه‌ای از وجود حیات در مریخ در سال‌های دور بوده است. همچنین این کشف می‌تواند فرضیه‌های جان براندنبورگ (John Brandenburg)، دانشمند مشهور در زمینه‌ی فضایی و فرازمینی‌ها را تایید کند. براندنبورگ معتقد است که حیات هوشمند در مریخ در گذشته بر اثر یک جنگ هسته‌ای نابود شده است.

حیات در مریخ

تصویر این قاشق برای نخستین بار توسط اسکات سی وارینگ (Scott C. Waring) در کانال یوتیوب شکارچیان یوفو منتشر شد. اسکات وارینگ در این باره اظهار کرد که این لوازم آشپزخانه و خوردن خوراک در نزدیکی مریخ‌‌نورد ناسا کشف شده است. همچنین این قاشق، دومین قاشقی است که در مریخ پیدا شده و کاملا به مورد اول شباهت دارد.

ناسا نشانه‌های کشف حیات در مریخ را بی‌اساس می‌داند

شکارچیان فرازمینی‌ها پیش از این نیز در تصاویر ناسا توانسته بودند مواردی چون کفش، اسلحه، بقایای جانوران و خرابه‌های باستانی را شناسایی کنند. البته دانشمندان ناسا، انتشار نشانه‌های کشف حیات در مریخ را کاملا بی‌اساس می‌دانند. ناسا اعلام کرد که تمامی این موارد چیزی جز تصورات خیالی علاقه‌مندان به موضوع موجودات فرازمینی نیست؛ چرا که تمامی این اشیا بر اساس وسایل موجود در زمین در ذهن افراد شبیه‌سازی می‌شود.

1395-10-10

دیدگاهتان را بنویسید