کشف یک قبیله سرخپوستی در آمازون با سبک زندگی انسان‌های اولیه

قبیله سرخپوستی

کشف یک قبیله سرخپوستی در آمازون که به سبک انسان‌های اولیه زندگی می‌کنند

ریکاردو استاکرت (Ricardo Stuckert) یکی از عکاسان نشنال جئوگرافیک است که برای بازدید از یک قبیله در جنگل‌های آمازون به این منطقه سفر کرده بود. این قبیله هم‌اکنون با روش زندگی مدرن خو گرفته بود اما وقوع یک تندباد باعث شد تا هلیکوپتر مسیر خود را عوض کند و این عکاس به طور ناگهانی و اتفاقی به یک قبیله سرخپوستی دیگر برخورد که برعکس قبیله‌ی اول، همچنان به سبک انسان‌های اولیه زندگی می‌کنند.

ریکاردو استاکرت از داخل هلیکوپتر، عکس‌های خارق‌العاده‌ای را گرفته که یک قبیله سرخپوستی در جنگل‌های آمازون را به تصویر می‌کشد. این قبیله در دنیای کنونی نیز همانند اجداد خود در 20 هزار سال پیش و به شکل انسان‌های اولیه زندگی می‌کنند. این سرخپوستان کوچ‌نشین در اعماق جنگل‌های موسمی آمازون و در مرز پرو سکونت دارند و به محض نزدیک شدن هلیکوپتر با ترس در بین درختان مخفی شدند؛ اما ناگهان یکی از آن‌ها از مخفیگاه خود بیرون آمد و نیزه‌ای را به سمت هلیکوپتر پرتاب کرد.

قبیله سرخپوستی

استاکرت در مورد رفتار افراد این قبیله می‌گوید:

افراد این قبیله سرخپوستی، کنجکاو و وحشت‌زده به نظر می‌رسیدند و پرتاب نیزه از سوی آن‌ها حاوی یک پیام بود مبنی بر اینکه مزاحم ما نشوید.

قبیله سرخپوستی

زبان ساکنان این قبیله سرخپوستی هنوز مشخص نیست

تصور می‌شود که این قبیله همان قبیله‌ی بی‌نامی باشد که در سال‌های 2008 و 2010 نیز مشاهده شده بودند. زبان ساکنان قبیله‌ی مذکور هنوز مشخص نیست اما با توجه به گیاهان و مزرعه‌های مختلف مانند موز که در اطراف آن‌ها وجود داشت، به نظر می‌رسد که در سلامت زندگی می‌کنند.

قبیله سرخپوستی قبیله سرخپوستی قبیله سرخپوستی

1395-10-07

دیدگاهتان را بنویسید