گفتگوی آنلاین با مشتریان در ووکامرس با افزونه YITH Live Chat

پشتیبانی از کاربران از راه های مختلف برای جلب رضایت کاربران یکی از راه هایی است که مدیران و صاحبان فروشگاه ها و سایت های خدماتی اینترنتی برای کاربران خود در نظر می گیرند . یکی از متداول ترین راه های پشتیبانی کاربران ، پشتیبانی از طریق گفتگوی آنلاین با مشتریان می باشد که از این طریق می توانند به سوالات کاربران خود پاسخ دهند و مشاوره هایی برای مشتریان در نظر بگیرند ! در این مطلب قصد معرفی افزونه ای برای ووکامرس را داریم که توسط آن قادر به پشتیبانی کاربران فروشگاه ووکامرسی خود خواهید بود تا با گفتگوی آنلاین با آنها رضایت آنها را در کنار پاسخگویی به آنها جلب نمایید . در ادامه با ما و برخی از ویژگی های افزونه YITH Live Chat همراه باشید .

گفتگوی آنلاین با مشتریان در ووکامرس با افزونه YITH Live Chat

برخی از ویژگی های افزونه YITH Live Chat برای وردپرس :

  • قابلیت ایجاد پنجره ی چت در گوشه ی سایت
  • قابلیت مدیریت گفتگو ها از طریق پیشخوان وردپرس
  • قابلیت دریافت نام و ایمیل کاربران
  • و …

اگر به دنبال افزونه ای برای ایجاد بخش پشتیبانی و گفتگوی آنلاین با کاربران سایت ووکامرسی خود هستید ، پیشنهاد ما استفاده از افزونه YITH Live Chat می باشد .

مشاهده صفحه افزونه YITH Live Chat برای وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید