گلکسی اس 8 با دوربین دوگانه دوباره رویت شد

گلکسی اس 8 با دوربین دوگانه

گلکسی اس 8 با دوربین دوگانه دوباره رویت شد

اخیرا دوباره شاهد یک گلکسی اس 8 با دوربین دوگانه بوده‌ایم. به عقیده برخی تحلیلگران، این محصول ممکن است به یک نسخه جدید Galaxy S8 اشاره داشته باشد.

بعد از رونمایی گلکسی اس 8 حدود دو ماه قبل، مشخص شد برخلاف شایعات این مدل نخستین گوشی موبایل سامسونگ دارای دوربین دوگانه نیست. روال سامسونگ برای طراحی یک پرچمدار تقریبا برای همه روشن شده است. این غول کره‌ای چندین نمونه اولیه ساخته و سپس یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کند و تا انتها توسعه می‌دهد. به نظر می‌رسد یکی از نمونه‌های اولیه گلکسی اس 8 مجهز به دوربین دوگانه بوده است، اما در نهایت راه به جایی نبرده است.

روز گذشته مجددا تصویری از گلکسی اس 8 با دوربین دوگانه در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شد. در پنل پشتی این دستگاه، برخلاف گلکسی اس 8 اورجینال حسگر اثر انگشت دیده نمی‌شود.

گلکسی اس 8 با دوربین دوگانه

احتمال عرضه گلکسی اس 8 با دوربین دوگانه بسیار پایین است

احتمال تعلق داشتن این تصویر به یک نسخه‌ جدید گلکسی اس 8 بسیار کم است، چرا که این شرکت اکنون مشغول توسعه گلکسی نوت 8 بوده و زمانی برای این کار ندارد. حدس ما این است که این تصویر به یکی دیگر از نمونه‌های اولیه این پرچمدار اشاره دارد. شاید سامسونگ به این نتیجه رسیده که هنوز زمان معرفی اولین گوشی موبایلش همراه با دوربین دوگانه فرا نرسیده و به همین دلیل، این نمونه اولیه را کنار گداشته است.

گلکسی اس 8 با دوربین دوگانه

1396-03-31

دیدگاهتان را بنویسید