گلکسی ای 9 اس و گلکسی ای 6 اس سامسونگ احتمالا 11 اکتبر معرفی می‌شوند

گلکسی ای 9 اس

گلکسی ای 9 اس و گلکسی ای 6 اس سامسونگ احتمالا 11 اکتبر معرفی می‌شوند

سامسونگ، 11 اکتبر (19 مهر) میزبان مراسمی در شهر کوالالامپور مالزی است. بر اساس شواهد موجود، احتمالا دو گوشی سامسونگ گلکسی ای 9 اس (Samsung Galaxy A9s) و سامسونگ گلکسی ای 6 اس (Samsung Galaxy A6s) در این رویداد معرفی خواهند شد.

بعد از برگزاری رویداد “Unpacked” و رونمایی از گلکسی نوت 9، سامسونگ امسال یک کنفرانس مهم دیگر را در نظر گرفته تا نخستین موبایل دنیا را با دوربین چهارگانه معرفی کند. سامسونگ مشغول ارسال دعوت‌نامه‌های این مراسم که در شهر کوالالامپور برگزار می‌شود بوده و با شعار “4X Fun“، به صورت غیر مستقیم به سیستم دوربین جدید اسمارت فون خود اشاره کرده است.

گلکسی ای 9 اس

سامسونگ اخیرا استراتژی خود در توسعه و عرضه تلفن های هوشمند را تغییر داده و مدیران قصد دارند فناوری های جدیدتر و خاص‌تر را ابتدا در گوشی های میان رده معرفی کنند.

مدتی است که اخبار و اطلاعاتی از دو گوشی جدید از سری A خانواده گلکسی سامسونگ با نام های گلکسی ای 9 اس و گلکسی ای 6 اس منتشر شده و در تقریبا در تمام این اخبار، تاریخ رونمایی از این دو گوشی را 11 اکتبر یا همان 19 مهر ماه 97 اعلام کرده اند. حالا با ارسال دعوت نامه های مراسم سامسونگ در 11 اکتبر، شایعات رنگ حقیقت به خود گرفته و با جمع بندی شایعات، تقریبا مطمئن هستیم که نخستین گوشی جهان با دوربین 4 گانه 24 + 8 + 10 + 5 مگاپیکسلی و احتمالا گلکسی ای 6 اس در رویداد 11 اکتبر (19 مهر 97) رونمایی خواهد شد.

متاسفانه از مشخصات فنی و امکانات این دو گوشی اطلاعات چندانی منتشر نشده و شایعه استفاده از سنسور تشخیص اثر انگشت در زیر نمایشگر گلکسی A9S نیز تنها چند ساعت پس از انتشار، تکذیب شد.

گجت نیوز به صورت ویژه رویداد 11 اکتبر سامسونگ در مالزی را پوشش خواهد داد؛ اما تا پیش از آن احتمالا اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر، و در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

1397-07-09

دیدگاهتان را بنویسید