گوشی آنر 8 پرو با قیمت 549 یورو برای عرضه در اروپا معرفی شد

گوشی آنر 8 پرو

گوشی آنر 8 پرو با قیمت 549 یورو برای عرضه در اروپا معرفی شد

این روزها چشم همه کاربران به پرچمداران تازه‌وارد سامسونگ، گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8) یا ال جی جی 6 (LG G6) است. با این حال نباید از محصولات جدید سایر شرکت‌ها نظیر موتورولا و هواوی غافل شویم. کمپانی هواوی و آنر (Honor) در گذشته محصولات خود را با نام‌های متغیر در بازارهای بزرگ جهانی عرضه کرده بودند. حالا نیز گوشی آنر 8 پرو (Honor 8 Pro) برای اروپا معرفی شده است. نام این محصول در بازار چین آنر وی 9 (Honor V9) است. با مشروح خبر همراه ما باشید.

به نظر می‌رسد دیگر هواوی و آنر در این مدل از تلفن‌های هوشمند خود به دنبال قیمت مقرون به صرفه برای کاربران نیستند و با بهبود عملکرد و مشخصات گوشی خود، سعی در جلب توجه کاربران بیشتری دارند. به عنوان مثال اگر به خاطر داشته باشید، گران‌ترین نسخه از سری آنر در سال گذشته با نام آنر 8 (Honor 8) حدود 400 یورو قیمت داشت که در تابستان قبلی رونمایی شده بود. بنابراین گوشی آنر 8 پرو اولین محصول از این سری به شمار می‌رود که رکورد قیمت 500 یورو را شکسته است.

گوشی آنر 8 پرو بهترین محصول این سری به شمار می‌رود که حالا شاهد تغییرات گسترده‌ای در زبان طراحی بدنه آن هستیم. طراحی بسیار باریک و لوکس این محصول قطعا یکی از ویژگی‌های بارز آن به شمار می‌رود – جورج ژاو، رئیس آنر

گوشی Honor 8 Pro از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی QHD بهره می‌برد که رزولوشن آن بهتر از گوشی Mate 9 است. قلب تپنده محصول تراشه کایرین 960 بوده که از آن در گوشی‌های دیگری همچون هواوی Mate 9 و پی 10 بهره گرفته شده است. علاوه بر این حافظه رم گوشی آنر 8 پرو 6 گیگابایت بوده و از 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

مشخصات بخش دوربین در این محصول جدید، مشابه با گوشی Honor 8 است: دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در عقب به همراه حسگر اثر انگشت (که برخلاف گوشی آنر 8 از قابلیت Smart Key پشتیبانی ندارد). در نهایت این محصول با صفحه نمایش 5.7 اینچی و ضخامت 6.97 میلی‌متر از یک باتری 4 هزار میلی‌آمپری تغذیه می‌شود. شرکت تولیدکننده قول شارژدهی حدود 2 روز در حالت کاربرد عادی را به کاربران داده است. همچنین کاربران حرفه‌ای تا 1.44 روز عمر شارژدهی را در گوشی آنر 8 پرو تجربه خواهند کرد؛ البته این نکته را در نظر داشته باشید که همیشه نمی‌توان به آمار و ارقام تخمینی تولیدکنندگان در زمینه عمر شارژدهی اطمینان کرد!

گوشی آنر 8 پرو

علاوه بر این یک بازی اختصاصی به همراه این گوشی جدید معرفی شده است که Galaxy on Fire 3 نام دارد و بیشتر جهت مسخره کردن گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) در گوشی قرار گرفته است.

گوشی آنر 8 پرو در بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و هلند عرضه می‌شود. قیمت محصول در انگلستان 475 پوند و در سایر کشورهای اروپایی 549 یورو خواهد بود. جهت پیش‌خرید محصول نیز باید به سایت WWW.Vmall.eu مراجعه کنید. علاوه بر این بسته به کشور مد نظر، آنر به کسانی که گوشی جدید این شرکت را پیش‌خرید می‌کنند هدایایی خواهد داد. این هدایا شامل کارت میکرو اس‌دی 128 گیگابایتی یا پاور بانک آنر به علاوه مونوپاد آنر می‌شوند.

1396-01-16

دیدگاهتان را بنویسید