گوشی الفون سی 1 – Elephone C1 : قیمت ، مشخصات فنی ، امکانات ، عکس

گوشی الفون سی 1

گوشی الفون سی 1 رسما معرفی شد؛ یک فبلت فول اچ دی 119 دلاری

کمپانی Elephone گوشی الفون سی 1 (Elephone C1) را معرفی کرد. دستگاهی با یک بدنه فلزی که به زیبایی در رنگ های آبی و طلایی خودنمایی می‌کند. این گوشی هوشمند نه تنها زیباست بلکه یک بسته تکنولوژیکی کارآمد نیز به حساب می‌آید. نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی (1080 در 1920 پیکسل)، پردازنده چهار هسته‌ای 64 بیتی، سنسور اثر انگشت و فضای ذخیره سازی قابل ارتقا از آن یک محصول قابل قبول ساخته است و جالب آنکه تمام این ویژگی‌ها در دیوایسی قرار گرفته که تنها با 119.99 دلار قابل خریداری است.

قیمت بسیار مقرون به صرفه ایست حتی در بازار چین نیز که غرق در انبوه گوشی های ارزان قیمت است به چشم می‌آید. علاوه بر مشخصات بالا، گوشی الفون سی 1 دارای دو اسلات برای سیمکارت بوده و یک دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار در پشت آن جای گرفته است.

گوشی الفون سی 1 به طور رسمی معرفی شد؛ برچسب قیمتی 119 دلاری خودنمایی می‌کند

فضای ذخیره سازی این دستگاه با 16 گیگابایت حافظه داخلی تکمیل شده و این حجم از طریق یک کارت میکرو اس دی تا 64 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. پردازنده این دستگاه مدیاتک MT6737 که یک تراشه ارزانقیمت با حداکثر سرعت پردازشی 1.3 گیگاهرتز است، خواهد بود و کارهای گرافیکی را پردازنده گرافیکی Mali T720MP با سرعت کاری 650 مگاهرتز هندل می‌کند. الفون C1 از 2 گیگابایت رم برخوردار شده است.

گوشی الفون سی 1

این اسمارت فون با سیتم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد؛ اما هنوز مشخص نشده که آیا رابط کاربری ELE الفون بر بالای این سیستم عامل گوگل قرار می‌گیرد یا خیر. شاید پذیرفتن این موضوع کمی سخت باشد که چنین دستگاهی با این مشخصات با برچسب قیمتی در حدود 100 دلار عرضه شود.

این دستگاه در رنگ های آبی و طلایی در دسترس بوده و در یک بدنه فلزی صاف و صیقلی خودنمایی می‌کند. اگر مایل باشید که یکی از این گوشی ها را در اختیار بگیرید، کافی است به وب سایت رسمی خود این کمپانی سری بزنید.

گوشی الفون سی 1

گوشی الفون سی 1

گوشی الفون سی 1

1395-07-07

دیدگاهتان را بنویسید