گوشی ال جی جی 6 با باتری قابل تعویض و طراحی بدون ماژولار (شایعه)

گوشی ال جی جی 6

گوشی ال جی جی 6 ؛ مجهز به طراحی بدون ماژولار ولی باتری قابل تعویض (شایعه)

اگرچه پرچمدار بعدی کمپانی کره‌ای ال جی (LG) یعنی جی 6 (G6) قرار نیست همانند جی 5 (G5) محصولی ماژولار باشد، اما احتمال استفاده از باتری قابل تعویض در آن وجود دارد. به‌گفته خبرگزاری Korea Herald، سازندگان نمی‌خواهند گوشی ال جی جی 6 به سرنوشت گلکسی نوت 7 دچار شود و به‌منظور افزایش ایمنی دستگاه، به استفاده از باتری‌های قابل تعویض ادامه خواهند داد.

هر چند یک باتری قابل تعویض به‌تنهایی نمی‌تواند ایمنی دستگاه را افزایش دهد اما شاید در صورت بروز هر گونه مشکلی، وجود چنین باتری‌های بتواند آسان‌تر و البته ارزان‌تر از فراخوانی گوشی و تعویض آن باشد.

گوشی ال جی جی 6 با طراحی غیر ماژولار ولی باتری قابل تعویض وارد بازار خواهد شد

علاوه بر این، Korea Herald باز هم اخبار مربوط به ماژولار نبودن این گوشی و تجهیز آن به سنسور اسکنر عنبیه چشم در کنار معرفی سیستم پرداخت پولی LG Pay را تایید کرد. شاید توجه نکرده باشید اما دیگر خبری از نوآوری در گوشی های هوشمندی که این روزها معرفی می‌شوند، نبوده و سازندگان تنها به فکر ارتقا سخت افزار آنها هستند. اما اطلاعاتی که KH منتشر کرده، از وجود ویژگی‌هایی جدید در گوشی ال جی جی 6 خبر می‌دهد، ویژگی‌هایی که تاکنون هیچ‌کدام از گوشی های موبایل این کمپانی کره‌ای به آنها مجهز نشده‌اند.

لازم به ذکر است G5 نتوانست به‌اندازه کافی برای ال جی سودآور باشد و سازندگان می‌خواهند با عرضه گوشی ال جی جی 6 ، این ضعف را جبران کنند. در نهایت انتظار می‌رود LG G6 در کنگره جهانی موبایل 2016 به صورت رسمی معرفی شود.

1395-09-05

دیدگاهتان را بنویسید