گوشی اندرویدی نوکیا D1C در دو نسخه عرضه می‌شود + مشخصات فنی

نوکیا D1C

گوشی اندرویدی نوکیا D1C در دو نسخه عرضه می‌شود + مشخصات فنی

پس از غیبت چندین ساله «برند نوکیا» از صحنه بازار موبایل، اینک شرکت فنلاندی فعال در زمینه تولید تلفن همراه و مخابرات قصد دارد بار دیگر در سال آینده، به خانه خود، بازار موبایل جهان باز گردند. این خبر دیگر شایعه نیست، چرا که توسط خود این شرکت نیز بارها تایید شده است و ما نیز زیاد به آن پرداخته‌ایم. یکی از نخستین گوشی های اندرویدی این شرکت، گوشی نوکیا D1C نام خواهد داشت که بر اساس بنچمارک‌های گرفته شده، می‌توان گفت در سه نسخه مختلف روانه بازار خواهد شد.

جالب اینجاست، در حالی که یکی از این گوشی ها از یک نمایشگر 13.8 اینچی بهره می‌برد، می‌تواند لقب بزرگترین گوشی موبایل جهان را به نام خودش به ثبت برساند. بر اساس شایعات این دستگاه غول پیکر، هیچگاه یک تبلت نبوده و به عنوان یک موبایل مبتنی بر پلتفرم اندروید روانه بازار خواهد شد.

مشخصات دو نسخه گوشی اندرویدی نوکیا D1C

اینک منابع معتبری اطلاعات جدیدی را در خصوص این محصولات منتشر کرده‌اند که با رد شایعات قبلی، ادعا می‌کند گوشی نوکیا D1C در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد. با توجه به اطلاعات درج شده در این گزارش، نسخه رده پایین گوشی Nokia D1C از یک نمایشگر 5 اینچی با وضوح 1080p بهره می‌برد. علاوه بر این باید به وجود یک رم با ظرفیت 2 گیگابایت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی نیز اشاره کرد. در راس تمامی این‌ها یک چیپست اسنپدراگون 430 (پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت 1.4 گیگاهرتز)، پردازنده گرافیکی آدرنو 505 و سیستم عامل اندروید 7 نوقا قرار خواهند داشت.

نوکیا D1C

مدل دیگر گوشی نوکیا D1C با حفظ اغلب این مشخصات، انتظار می‌رود از یک نمایشگر 5.5 اینچی (با وضوح مشابه 1080p)، یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و رم 3 گیگابایتی بهره‌مند باشد. به گفته منابع قابل اعتماد ما، در حال حاضر هر دو مدل در فاز آزمایشی قرار داند. علاوه بر این یکی از آن‌ها نیز احتمالا شبیه به رندری خواهد بود که شما می‌توانید تصویر آن را در بالا مشاهده کنید.

احتمال رونمایی از گوشی نوکیا D1C در کنگره جهانی موبایل اسفند ماه

هنوز هیچ نشانه‌ای از قیمت قابل عرضه و یا زمان رونمایی از گوشی نوکیا دی وان سی وجود ندارد. این شرکت احتمالا قصد دارد طی یک کنفرانس خبری در رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC) اسفند ماه و یا زمانی دیگر طی برگزاری یک رویداد اختصاصی، از این دو گوشی موبایل اندرویدی خود رونمایی کند.

1395-09-11

دیدگاهتان را بنویسید