گوشی جدید لی اکو 31 شهریور ماه رخ نشان می‌دهد

گوشی جدید لی اکو 31 شهریور ماه رخ نشان می‌دهد

کمپانی LeEco که قبلا با عنوان LeTV شناخته می‌شد، قصد دارد تا به زودی اولین گوشی هوشمند اندرویدی مجهز به اسنپدراگون 821 خود را رونمایی کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گوشی جدید لی اکو می‌تواند با نام LeEco Le 2S Pro یا Le 3 Pro و یا Le Pro 3 معرفی شود. هنوز شایعات مختلف انتشار یافته، نتوانسته‌اند بر سر یک نام واحد اتفاق نظر داشته باشند. در هر صورت گوشی جدید لی اکو به احتمال بسیار زیاد در 21 سپتامبر (31 شهریور ماه) در چین معرفی خواهد شد.

کمپانی لی اکو در بازار گوشی های هوشمند مغلوب کمپانی ایسوس شد. زمانی که ایسوس گوشی زنفون 3 دلوکس (ZenFone 3 Deluxe) را که به اسنپدراگون 821 مجهز بود، روانه بازار نمود عنوان اولین گوشی مجهز به این تراشه را از آنِ خود کرد؛ البته این قضیه هیچ اثری در قدرتمند بودن گوشی جدید LeEco نخواهد گذاشت. این دستگاه علاوه بر آن که به آخرین تراشه ساخته شده توسط کوالکام مجهز شده از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز برخوردار خواهد بود. یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جای خوش کرده و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین می‌کند.

گوشی جدید لی اکو کمتر از 10 روز دیگر معرفی خواهد شد؛ هنوز نام قطعی این گوشی مشخص نشده است

اگر خاطرتان باشد برخی از گزارش هایی که از قبل منتشر شده بود ضخامت این دستگاه را تنها 7 میلیمتر عنوان می‌کردند. این ضخامت با توجه به قرار گرفتن یک باتری عظیم 5000 میلی‌آمپر ساعتی کمی عجیب و جالب توجه خواهد بود.

در هر صورت گوشی جدید لی اکو کمتر از 10 روز دیگر معرفی خواهد شد. مسلما در آن روز به وضوح می‌توان دریافت که این کمپانی چینی چه آشی برای دوستداران خود پخته است. باید کمی صبر کرد و دید!

گوشی جدید لی اکو

1395-06-23

دیدگاهتان را بنویسید