گوشی دو نمایشگری مایکروسافت از نمایشگر جوهر الکترونیکی استفاده می‌کند

گوشی دو نمایشگری مایکروسافت

گوشی دو نمایشگری مایکروسافت از نمایشگر جوهر الکترونیکی استفاده می‌کند

گوشی‌های هوشمند منعطف پدیده جدیدی هستند که به زودی شاهد معرفی آن‌ها از سوی سازندگان مختلف خواهیم بود. اما برخی سازندگان به ساخت گوشی‌های دارای دو نمایشگر نیز علاقه‌مندند. گوشی دو نمایشگری مایکروسافت نیز یکی از این گجت‌هاست.

ردموندی‌ها هرچند در بازار گوشی‌های هوشمند ناکام ماندند،‌ اما دست از تلاش نکشیده و ایده‌های مختلفی را آزمایش می‌کنند. گوشی دو نمایشگری مایکروسافت از جدیدترین تلاش‌های این کمپانی ا‌ست.

گرچه ناگفته نماند گوشی دونمایشگری ZTE Axon M که اولین گوشی دو نمایشگری بود،‌ نتوانست موفقیتی در فروش کسب کند. ایده داشتن دو نمایشگر این گوشی روی کاغذ جالب به نظر می‌رسید،‌ اما در واقعیت کاملا خلاف تصورات عمل کرد. حال باید صبر کرد و دید در صورت عرضه این گوشی از سوی مایکروسافت، داستان زد تی ‌ای آکسون ام برای آن‌ نیز تکرار می‌شود یا خیر.

گوشی دو نمایشگری مایکروسافت

البته مایکروسافت ایده نسبتا متفاوتی در مقایسه با ZTE دارد. با این حال مشخص نیست این گوشی جدید مایکروسافت رنگ واقعیت را خواهد دید یا خیر. گوشی دو نمایشگری مایکروسافت بر اساس گوشی هوشمند لومیا 640 ساخته خواهد شد و نمایشگر دوم آن که حکم یک پوشش برای نمایشگر اصلی را دارد، از فناوری جوهر الکترونیکی (e-ink) استفاده می‌کند. ایده پشت این طرح مایکروسافت، ارتقای کاربرد و راحتی برای کاربران است و به آن‌ها راهکارهایی عملی ارائه خواهد داد.

نمایشگر دوم این گوشی که در واقع یک پوشش است، لمسی نبوده و در عوض پنج دکمه لمسی در پایین خود دارد. این نمایشگر دوم توسط کابل‌هایی که از لولای گوشی رد و به خود گوشی متصل می‌شود. قاب این نمایشگر دوم از جنس پارچه نرم بوده که با حرارت به نمایشگر چسبانده شده است.

1397-08-08

دیدگاهتان را بنویسید