گوشی زوک R1 در بنچمارک GFXBench لیست شد

گوشی زوک R1

گوشی زوک R1 در بنچمارک GFXBench لیست شد

کمپانی زوک یکی از زیرمجموعه‌های لنوو است که تاکنون دو تلفن هوشمند زوک زد 1 (ZUK Z1) که سال گذشته معرفی شد و زوک زد 2 پرو (ZUK Z2 Pro) را معرفی کرد. آنچه از اخباری که به‌تازگی در فضای مجازی منتشر شده می‌توان برداشت کرد محصول جدیدی به نام گوشی زوک R1 در دست ساخت بوده که در بنچمارک GFXBench نیز مشخصات آن لیست شده است.

گوشی زوک R1 صفحه نمایش 4.7 اینچی خواهد داشت

گوشی زوک R1 در حقیقت یک محصول میان رده محسوب می‌شود که قرار است مشخصات جالبی نیز به همراه داشته باشد. محصول جدید زیرمجموعه‌ی لنوو دارای یک صفحه‌ی 4.7 اینچی داشته و از رزولوشن 1,280 در 720 پیکسل برخوردار خواهد بود.

3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز در گوشی زوک R1 یافت خواهد شد. تلفن هوشمند جدید زوک قرار است از یک تراشه‌ی هلیو پی 10 ساخت مدیاتک بهره ببرد که بر روی این تراشه، یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای قرار گرفته که هسته‌های آن با فرکانس 1.8 گیگاهرتز کار خواهند کرد. پردازنده‌ی گرافیکی ARM Mali-T860 نیز وظیفه‌ی انجام محاسبات گرافیکی را به دوش خواهد کشید.

کافی است که گوشی زوک R1 را در دست گرفته و بچرخانید تا در عقب آن یک دوربین 13 مگاپیگسلی مشاهده کنید. درصورتی‌که بخواهید از خود یک عکس سلفی نیز تهیه کنید می‌توانید با دوربین 8 مگاپیکسلی که در جلوی ZUK R1 قرار دارد از خود عکس سلفی گرفته و همچنین امکان چت تصویری داشته باشید.

به نظر می‌رسد این تلفن هوشمند نیز مبتنی بر سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو خواهد بود. نکته‌ی جالبی که در مورد گوشی زوک R1 وجود دارد این است که در مدلی که از این تلفن هوشمند در چین عرضه شود رابط کاربری ZUI بر روی سیستم عامل آن سوار خواهد بود و مدل جهانی نیز با سیستم عامل سیانوژن عرضه خواهد شد.

متاسفانه این تمام اطلاعاتی است که در مورد گوشی زوک R1 در اختیار داریم و هنوز در مورد قیمت، زمان عرضه و رنگ‌بندی‌های تلفن هوشمند جدید کمپانی ZUK اطلاعاتی در اختیار نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید