گوشی لی اکو لی پرو 3 الایت (LeEco Le Pro3 Elite)؛ مشخصات فنی و قیمت

لی اکو لی پرو 3 الایت

لی اکو لی پرو 3 الایت رسما معرفی شد؛ اسنپدراگون 820 در کنار دوربین 16 مگاپیکسلی

این روزها اخبار زیادی در رابطه با شرکت لی اکو (LeEco) منتشر نمی‌شود و به‌نظر مدیران در حال سر و کله زدن با مشکلات مالی هستند. اما در شرایطی که هیچ‌کدام از این شایعات به صورت رسمی تایید نشده‌اند، این کمپانی چینی با شکستن سکوت خود، گوشی جدید لی اکو لی پرو 3 الایت (LeEco Le Pro3 Elite) را با سخت افزاری قدرتمند معرفی کرد.

گوشی جدید لی پرو 3 الایت را می‌توان نسخه‌ای جدید از محصول قبلی لی اکو در نظر گرفت که سال گذشته میلادی معرفی شد. هرچند استفاده از عنوان «الایت» احتمالا کمی کاربران را سردرگم خواهد کرد چراکه خبری از ارتقا سخت افزار نیست. برعکس، حالا دیگر خبری از تراشه اسنپدراگون 821 شرکت کوالکام نبوده و سازندگان درعوض از تراشه اسنپدراگون 820 استفاده کرده‌اند. به‌علاوه، ان اف سی نیز از لیست قابلیت‌های این گوشی خط خورده است.

لی اکو لی پرو 3 الایت

گوشی جدید لی اکو لی پرو 3 الایت حدود 245 دلار قیمت دارد

مابقی مشخصات فنی مثل گذشته بوده و لی اکو لی پرو 3 الایت به صفحه نمایش 5.5 اینچی و ال سی دی با رزولوشن 1080×1920، چهار گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 4070 میلی‌آمپر ساعتی و دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز شده است. به‌علاوه کاربران با خرید این گوشی، 3 ماه اشتراک رایگان سرویس استریم لی اکو را نیز دریافت خواهند کرد.

هم‌اکنون فروش آنلاین گوشی هوشمند لی اکو لی پرو 3 الایت از طریق وب‌سایت “lemall.com” با قیمت 245 دلار (1699 یوان) آغاز شده و به‌نظر از استفاده از تراشه ضعیف‌تر در کنار حذف ان اف سی، باعث شده تا قیمت آن نسبت به لی پرو 3 (LeEco Le Pro3) حدود 30 دلار کاهش پیدا کند. اگرچه از انتخاب مدیران برای نام این گوشی هیچ شکایتی نمی‌توان کرد، اما بهتر است سازندگان برای گوشی بعدی خود از نامی مثل لایت (Lite) استفاده کنند.

لی اکو لی پرو 3 الایت

1395-12-19

دیدگاهتان را بنویسید