گوشی موبایل بلک بری BBC100-1 در بنچمارک Geekbench دیده شد

بلک بری BBC100-1 در بنچمارک Geekbench

گوشی موبایل بلک بری BBC100-1 در بنچمارک Geekbench دیده شد

گوشی موبایل اندرویدی جدید بلک بری که تاکنون تنها با نام BBC100-1 آن را می‌شناسیم، در دسامبر سال گذشته‌ میلادی بر روی وب‌سایت آژانس رگولاتوری کشور اندونزی دیده شد. بعد از شنیدن شایعاتی پیرامون مشخصات سخت افزاری این دستگاه اکنون شاهد ظاهر شدن گوشی موبایل بلک بری BBC100-1 در بنچمارک Geekbench هستیم.

ظهور بلک بری BBC100-1 در بنچمارک Geekbench مهر تاییدی بر شایعات پیشین است

مشخصات منتشر شده از گوشی موبایل بلک بری BBC100-1 در بنچمارک Geekbench شایعات پیشین مرتبط با این دستگاه را تایید می‌کنند. در این دستگاه شاهد به کار رفتن یک چیپست ساخت کوالکام شامل یک پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت 1.4 گیگاهرتز خواهیم بود. به احتمال قوی، این چیپست اسنپدراگون 425 است. در بخش حافظه شاهد به کار رفتن 4 گیگابایت حافظه رم هستیم که با توجه به چیپست استفاده شده در دستگاه، بسیار عالی به نظر می‌رسد. یکی دیگر از مهمترین اطلاعات به دست آمده از مشاهده بلک بری BBC100-1 در بنچمارک Geekbench ، استفاده از جدیدترین نسخه اندروید یعنی اندروید نوقا نسخه 7.0 در این دستگاه است.

بلک بری BBC100-1 در بنچمارک Geekbench

متاسفانه جز اطلاعات ذکر شده، جزییات بیشتری از مشاهده بلک بری BBC100-1 در بنچمارک Geekbench به دست نمی‌آید، اما با توجه به شایعات منتشر شده پیشین می‌توان انتظار یک صفحه نمایش 5.5 اینچی اچ‌دی را از این گوشی موبایل داشت. به عنوان دیگر مشخصات این محصول باید به دوریین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، استفاده از یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی و همچنین پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان اشاره کرد. همانطور که متوجه شده‌اید، بلک بری BBC100-1 نخستین گوشی موبایل بلک بری با پشتیبانی از دو سیم کارت خواهد بود.

1396-02-05

دیدگاهتان را بنویسید