گوشی موبایل جیونی اس 10 – Gionee S10 : مشخصات فنی و قابلیت ها

گوشی موبایل جیونی اس 10

گوشی موبایل جیونی اس 10 معرفی شد ؛ 6 گیگابایت رم در کنار دو دوربین دوگانه

گوشی موبایل جیونی اس 10 معرفی شد. گوشی Gionee S10 یک محصول بالارده بوده و برای افراد علاقه‌مند به عکاسی بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

شرکت جیونی از سه گوشی موبایل جدید خود از سری S رونمایی کرد. هر یک از این سه محصول برای یکی از سه دسته‌بندی کلی گوشی های موبایل عرضه شده و به ترتیب جزوه بالارده‌ها، میان‌رده‌ها و محصولات اقتصادی و پایین‌رده بازار محسوب می‌شوند. گوشی موبایل جیونی اس 10 محصول بالارده جدید این گوشی‌ساز چینی است که مشخصات فنی قابل توجهی دارد. مهمترین ویژگی آن مجهز شدن به چهار دوربین است.

گوشی موبایل جیونی اس 10 در بخش عکاسی سلفی بهتر عمل کرده است

گوشی موبایل جیونی S10 دارای چهار دوربین است. این دستگاه به یک دوریین دوگانه در جلو و یک دوربین دوگانه در پشت خود مجهز شده است، با این تفاوت که رزولوشن دوربین سلفی بیشتر بوده و تصاویر واضح‌تری ثبت می‌کند. دوربین اصلی گوشی موبایل جیونی اس 10 دارای یک سنسور 16 و یک سنسور 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن دارای یک سنسور 20 و یک سنسور 8 مگاپیکسلی است. صفحه نمایش این دستگاه 5.5 اینچی بوده و از نوع LCD در نظر گرفته شده است. رزولوشن نمایشگر خمیده 2.5D گوشی موبایل جیونی اس 10 فول اچ‌دی است.

گوشی موبایل جیونی اس 10

مغز متفکر این دستگاه چیپست مدیاتک هلیو پی 25 است که شامل یک پردازنده هشت هسته‌ای می‌شود. همچنین با مجهز شدن گوشی موبایل جیونی اس 10 به 6 گیگابایت حافظه رم مشکلی از لحاظ عملکرد سخت افزاری وجود نخواهد داشت. به عنوان دیگر قابلیت‌های گوشی موبایل جیونی اس 10 باید به وجود حسگر اثر انگشت، استفاده از سیستم عامل Amigo (مبتنی بر اندروید 7.0 نوقا)، پشتیبانی از دو سیم کارت با امکان قرار دادن کارت حافظه جانبی در دومین اسلات و یک باتری 3 هزار و چهارصد و پنجاه میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

قیمت این محصول 378 دلار بوده و در رنگ‌های طلایی گیلاسی، مشکی تیره، آبی نیلی و سبز پامچالی عرضه خواهد شد. گوشی موبایل جیونی اس 10 از تاریخ نهم ژوئن (نوزدهم خرداد) برای خرید کاربران چینی عرضه می‌شود. هنوز درباره امکان عرضه جهانی این محصول خبری در دسترس نیست.

1396-03-06

دیدگاهتان را بنویسید