گوشی موبایل میزو ام 5 اس – Meizu M5s : مشخصات فنی و قیمت

گوشی میزو ام 5 اس

گوشی میزو ام 5 اس رونمایی شد؛ نمایشگر 5.2 اینچی همراه با پردازنده 8 هسته‌ای

مطابق انتظار، کمپانی چینی میزو امروز از تازه‌ترین محصول موبایلی خود، گوشی میزو ام 5 اس (Meizu M5s) رونمایی کرد. این محصول، یک گوشی کاملا میان رده با ظاهری فلزی و دل انگیز است که از یک پردازنده 8 هسته‌ای (هسته‌های Cortex-A53) با سرعت 1.3 گیگاهرتز بر روی یک چیپست میان رده ساخت مدیاتک به نام MT6753 است. این گوشی همچنین از یک نمایشگر 5.2 اینچی با پنل IPS و وضوح اچ دی نیز بهره می‌برد.

گوشی میزو ام 5 اس

مشخصات فنی میزو ام 5 اس

بد نیست نگاهی به زیر قاب فلزی این گوشی و مشخصات فنی آن بیاندازیم. ظرفیت رم میزو ام 5 اس 3 گیگابایت بوده و این درحالیست که می‌توانید آن را در دو نسخه مختلف با حافظه‌های داخلی 16/32 گیگابایت خریداری کنید. در نظر داشته باشید که به لطف یک اسلات کارت حافظه، این مقدار تا 128 گیگابایت قابل افزایش است.

دوربین اصلی این گوشی از یک لنز 13 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند که به تکنولوژی فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، گشادگی f/2.2 و همچنین فلاش ال ای دی Dual Tune مجهز شده است. بر روی قاب جلویی نیز می‌توانید یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای تهیه تصاویر سلفی و مکالمات تصویری در اختیار داشته باشید. از نظر انرژی نیز میزو ام 5 اس مجهز به یک باتری با ظرفیت 3 هزار میلی‌آمپر ساعت است که به ادعای این شرکت چینی از 0 تا 19 درصد شارژ کردن آن، 10 دقیقه بیشتر به طول نخواهد انجامید.

در انتها باید اشاره کرد که این گوشی اندرویدی مجهز به بدنه‌ای فلزی با طراحی زیبا است که یک اسکنر اثر انگشت به نام mTouch بر روی قاب جلویی آن نقش بسته است. علاوه بر این باید به پشتیبانی از دو سیم کارت و اتصال VoLTE آن اشاره کرد.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

قیمت گوشی میزو ام 5 اس

شما می‌توانید این گوشی میان رده‌ای چینی را در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، طلایی و رزگلد خریداری کنید. نسخه 16 گیگابایتی این محصول با قیمت 115 دلار و نسخه 32 گیگابایتی آن نیز با قیمت 145 دلار به فروش خواهد رسید.

1395-11-27

دیدگاهتان را بنویسید