گوشی موبایل کداک اکترا ؛ یک دوربین اندرویدی تمام عیار

گوشی موبایل کداک اکترا

گوشی موبایل کداک اکترا ؛ یک دوربین اندرویدی تمام عیار

گوشی موبایل کداک اکترا در بازار ایالات متحده آمریکا نیز عرضه شد. گوشی موبایل Kodak Ektra محصولی میان‌رده بوده و مهمترین قابلیت‌های آن به بخش دوربین و عکاسی مربوط می‌شوند.

این گوشی موبایل سال گذشته معرفی شد. این محصول جزو میان‌رده‌های بازار اندروید شناخته شده و بارزترین ویژگی آن برآمدگی بسیار زیاد دوربین بود. اگرچه این محصول تاکنون محدود به بازارهای کشور انگلستان بود، اما از این پس کاربران ایالات متحده آمریکا نیز می‌توانند آن را خریداری کنند.

گوشی موبایل کداک اکترا

گوشی موبایل کداک اکترا را باید یک دوربین اندرویدی تمام عیار خطاب کرد

مهمترین قابلیت‌های گوشی موبایل کداک Ektra به دوربین 21 مگاپیکسلی آن مربوط می‌‎شوند، دوربینی که برآمدگی زیادی داشته و اندازه بسیار بزرگتری در مقایسه با دوربین سایر گوشی های هوشمند دارد. به عنوان دیگر مشخصات فنی گوشی موبایل کداک اکترا باید به صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، اندروید 6 مارشملو، چیپست مدیاتک هلیو ایکس 20، 3 گیگابایت حافظه رم در کنار 32 گیگابایت ظرفیت داخلی و همچنین یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

برای انتقال داده‌ از گوشی موبایل کداک اکترا باید از کابل یو اس بی نسخه C استفاده کنید. این دستگاه توسط خود کداک ساخته نشده و Bullitt Group وظیفه تولید آن را بر عهده داشته است. به عنوان دیگر از محصولات بسیار بسیار معروف ساخته شده به دست Bullitt Group باید به گوشی های موبایل جان سخت Cat اشاره کرد. می‌توانید این محصول را با پرداخت 400 دلار از وب سایت Kodak خریداری کنید.

1396-03-05

دیدگاهتان را بنویسید