گوشی میان‌رده قدرتمند سامسونگ گلکسی P30 تحت نام دیگری عرضه خواهد شد

گلکسی P30

گوشی میان‌رده قدرتمند سامسونگ گلکسی P30 تحت نام دیگری عرضه خواهد شد

انتشار داشتیم دو گوشی سامسونگ گلکسی P30 و گلکسی P30 پلاس به زودی رونمایی شوند. اگرچه عرضه دو میان‌رده قدرتمند جدید سامسونگ در هفته‌های پیش رو هنوز قطعی است، اما صحت نام گلکسی پی 30 و گلکسی پی 30 پلاس زیر سوال رفته است.

چندی پیش مشخص شد سامسونگ در پی راه‌اندازی یک سری جدید از گوشی های هوشمند گلکسی خود تحت عبارت P است. بعد از انتشار این خبر، چند روز پیش شایعاتی پیرامون معرفی دو گوشی سامسونگ گلکسی پی 30 و گلکسی پی 30 پلاس طی چند هفته آتی منتشر شد. با گذشت زمان کوتاه، دو منبع مختلف صحت این اخبار را زیر سوال برده و از طرفی نیز آن را تایید کردند!

بر اساس گفته‌های آن‌ها، دو گوشی که تا امروز با نام سامسونگ گلکسی P30 و گلکسی P30 پلاس می‌شناختیم در راه هستند، اما با نام دیگری تحت سری A رونمایی خواهند شد. به این ترتیب، خبری از سری جدید P نبوده و در عوض، تعداد اعضای خانواده سری A سامسونگ گلکسی افزایش پیدا خواهد کرد.

گوشی سامسونگ گلکسی P30 که تا امروز می‌شناختیم، مجهز به یک تراشه نامعلوم ساخت دست کوالکام بوده و به 6 گیگابایت رم مجهز خواهد شد. ظرفیت داخلی آن بسته به نسخه خریداری شده، 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت خواهد بود. نمایشگر گوشی از نوع پرچمداران اخیر سامسونگ یعنی Infinity Display بوده و در پنل پشتی آن از شیشه استفاده شده است. این گوشی به یک دوربین دوگانه مجهز می‌شود. اگرچه نام محصول مجهز به این مشخصات فنی بعد از رد وجود سامسونگ گلکسی پی 30 هنوز مشخص نیست، اما می‌دانیم تا یک ماه دیگر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

1397-07-07

دیدگاهتان را بنویسید