گوشی میزو پرو 7 پلاس در یک تصویر واقعی در کنار مدل پرو 7 خودنمایی کرد

گوشی میزو پرو 7 پلاس

گوشی میزو پرو 7 پلاس در یک تصویر واقعی در کنار مدل پرو 7 خودنمایی کرد

گوشی میزو پرو 7 پلاس نسخه بزرگتر پرچمدار بعدی میزو است که به تازگی در یک تصویر واقعی در کنار مدل میزو پرو 7 رویت شد.

در حال حاضر خبرهای بسیاری درباره موبایل میزو پرو 7 منتشر می‌شود. شاید یکی از نکاتی که باعث شده تا این گوشی مورد توجه رسانه‌های خبری تکنولوژی قرار گیرد، وجود نمایشگر ثانویه‌ای است که در پنل پشتی این دستگاه و در زیر دوربین دوگانه آن جای گرفته است.

در حالی که از ابتدا تصور می‌شد که این صفحه نمایش یک نمایشگر E Ink است، اما مشخص شد که نمایشگر دوم این اسمارت فون یک صفحه نمایش تمام رنگی خواهد بود. E Ink یا همان جوهر الکترونیکی، تکنولوژی جدیدی در ساخت نمایشگر است که دارای روشنایی و کنتراست بالا و زاویه دید وسیعی بوده و نیاز به انرژی بسیار پایینی دارد.

در عکس این خبر همان طور که می‌بینید، گوشی میزو پرو 7 پلاس دستگاه مشکی رنگ بزرگتری است که در سمت چپ این تصویر خودنمایی می‌کند. در کنار موبایل میزو 7 پلاس نسخه استاندارد میزو 7 در رنگ طلایی قرار گرفته است. این تصویر همچنین به ما نشان می‌دهد که تفاوت چندانی در اندازه این دو دستگاه وجود ندارد.

گوشی میزو پرو 7 پلاس

برخلاف میزو پرو 7 که تایید شده به تراشه هلیو X30 مدیاتک مجهز است، گوشی میزو پرو 7 پلاس با پردازنده اگزینوس 8895 قدرتنمایی خواهد کرد. این همان پردازنده‌ای است که در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ قرار گرفته است (البته این پردازنده به زودی در گلکسی نوت 8 نیز قدرتنمایی خواهد کرد).

موبایل میزو پرو 7 پلاس در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه استاندارد آن دارای برچسب قیمتی 486 دلار بوده و نسخه سطح بالاتر آن با قیمت 559 دلار معامله خواهد شد.

هر دو گوشی میزو پرو 7 پلاس و میزو پرو 7 در پایان ماه جاری میلادی به طور رسمی معرفی می‌شوند و مسلما تا آن روز جزئیات بیشتری از این دو دستگاه منتشر خواهد شد.

1396-04-24

دیدگاهتان را بنویسید