گوشی می مکس 2 شیائومی ؛ غول چینی‌ها به زودی معرفی می‌شود

گوشی می مکس 2 شیائومی به زودی معرفی می‌شود؛ غول چینی‌ها!

گوشی می مکس 2 شیائومی ؛ اژدهای جدید چینی در راه است

پس از عرضه نسبتا موفق می 6 در بازارهای آسیایی، گوشی می مکس 2 شیائومی (Xiaomi Mi Max 2) نیز به زودی با هدف ورود به این بازار توسط کمپانی سازنده معرفی خواهد شد. در ادامه با مشخصات و قیمت احتمالی این فبلت با ما همراه شوید.

شرکت چینی شیائومی در سال‌های اخیر توانسته محصولاتی خوب با قیمتی بسیار مناسب روانه بازار کند که یکی از جدیدترین آنها، اسمارت فون پرچمدار شیائومی می 6 بود. این موبایل با بدنه‌ای ترکیبی از جنس شیشه و فلز، چیپست اسنپدراگون 835 (به کار رفته در گلکسی اس 8 سامسونگ)، دوربین دوگانه با لنزهای تله (شبیه آنچه در آیفون 7 دیدیم) و تنها با قیمت 360 دلار در بازار کشورهای آسیایی به فروش می‌رسد.

گوشی می مکس 2 شیائومی با نمایشگر 6.44 اینچی یکی از بزرگترین اسمارت فون هاست

اما حالا این کمپانی در تدارک معرفی محصولی برای دوستداران موبایل های بزرگ است؛ در واقع گوشی می مکس 2 شیائومی با صفحه نمایش 6.44 اینچی و باتری غول‌پیکر 5000 میلی‌آمپر ساعتی، یکی از بزرگترین اسمارت فون های جهان در سال 2017 به شمار می‌آید. البته بازار هدف شیائومی Mi Max 2 باز هم کشورهای آسیایی‌ست اما قطعا طرفداران بی‌شماری در اروپا و حتی آمریکای شمالی خواهد داشت.

گوشی می مکس 2 شیائومی در ردیف محصولات میان‌رده قرار گرفته و طبیعتا قیمتی پایین‌تر از شیائومی Mi 6 خواهد داشت. بنا به گزارشات منتشرشده، این غول چینی در دو مدل عرضه می‌شود؛ مدل اول مجهز به چیپست اسنپدراگون 625 خواهد بود و مدل دوم نیز از جدیدترین پردازنده میان‌رده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 660 میزبانی خواهد کرد.

شیائومی تاریخ رسمی معرفی فبلت جدید خود را 25 می (4 خرداد) اعلام کرده تا اطلاعات و جزییات بیشتری از این محصول در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. اگرچه بسیاری از کاربران گوشی هایی با صفحه نمایش کوچکتر را می‌پسندند، اما شیائومی می مکس 2 قطعا طرفداران اسمارت فون هایی با صفحه نمایش بسیار بزرگ را راضی خواهد کرد.

1396-02-30

دیدگاهتان را بنویسید