گوشی نوکیا 7.1 پلاس با نمایشگر غول پیکر در راه است

گوشی نوکیا 7.1 پلاس

گوشی نوکیا 7.1 پلاس با نمایشگر غول پیکر در راه است

گوشی نوکیا 7.1 پلاس (Nokia 7.1 Plus) در یک تیزر جدید نمایش داده شد. ظاهرا کاربران باید خود را برای نمایشگر بزرگ و دوربین دوگانه قدرتمند در نوکیا ۷.۱ پلاس آماده کنند.

هفته گذشته، اچ ام دی گلوبال از یک تلفن هوشمند جدید با نام نوکیا 7.1 پرده برداشت. بسیاری از کاربران، در رابطه با این گوشی ابراز ناامیدی کردند چرا که عملا ما با نوکیا 6.1 پلاس در کنار لنزهای کارل زایس و نمایشگر “PureDisplay” به عنوان ویژگی‌های جدید، رو به رو بودیم. ظاهرا حالا مدیران در تدارک یک محصول جدید بوده و امیدوارند با فناوری “Mega Display”، خشم طرفداران کمی فروکش کند.

اخیرا حساب کاربری رسمی “Nokia Mobile India” در توییتر، در پستی جدید از عرضه یک موبایل تازه‌نفس در آینده نزدیک خبر داده است. اگرچه این توییت حالا از صفحه رسمی نوکیا حذف شده است، اما “MySmartPrice” موفق به مشاهده و ذخیره این ویدیو شده و آن را از طریق یوتیوب در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. این ویدیو 6 ثانیه زمان داشته و تنها بخش پشتی دستگاه را در هاله‌ای از نور به تصویر می‌کشد. به علاوه، ما می‌توانیم عبارت‌های “To see the bigger picture” و “A mega display is coming” را هم مشاهده کنیم که نشان می‌دهد گوشی جدید نوکیا، نمایشگری بزرگ و احتمالا کم‌حاشیه خواهد داشت.

گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد نام این اسمارت فون وجود دارد که محتمل‌ترین آنها، نوکیا 7.1 پلاس است. این گوشی قرار بود در کنار نوکیا 7.1 معرفی شود، اما این اتفاق نیفتاد. با توجه به این که سازندگان به استفاده از یک نمایشگر بزرگ اشاره دارند، می‌توان گفت محصول پیش رو جایگزین نوکیا 7 پلاس خواهد بود. در حال حاضر، نوکیا 7 پلاس با بهره‌گیری از صفحه نمایشی 6 اینچی، بزرگترین نمایشگر را در میان محصولات اچ ام دی گلوبال دارد و اصلا عجیب نیست اگر سازندگان بخواهند این اندازه را بیش از پیش افزایش دهند.

مطابق با اطلاعات منتسب به نوکیا X7 (نسخه مخصوص بازار چین نوکیا 7.1 پلاس) که پیش‌تر از طریق آژانس TENAA منتشر شده بود، موبایل بعدی نوکیا به صفحه نمایش 6.18 اینچی با وضوح 1080×2246 مجهز می‌شود. یک پردازنده هشت هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی در کنار 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، به عنوان قلب تپنده در خدمت کاربران خواهد بود. برای ثبت لحظات مختلف نیز می‌توان از دوربین پشتی 12 + 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی استفاده کرد. در نهایت، یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی هم قدرت‌بخش دستگاه خواهد بود که ظرفیت آن، کمتر از باتری 3800 میلی‌آمپر ساعتی نوکیا 7 پلاس است.

انتظار می‌رود گوشی نوکیا 7.1 پلاس در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) به صورت رسمی معرفی شود.

تیزر گوشی نوکیا 7.1 پلاس

1397-07-16

دیدگاهتان را بنویسید