گوشی هواوی آنر مجیک 2 با ظاهری شبیه به هواوی پی 20 پرو رخ نشان داد

گوشی هواوی آنر مجیک 2 شبیه هواوی پی 20 پرو

گوشی هواوی آنر مجیک 2 با ظاهری شبیه به هواوی پی 20 پرو رخ نشان داد

تصویری از گوشی هواوی آنر مجیک 2 (Huawei Honor Magic 2) به بیرون درز کرده که از شباهت چشمگیر آن با گوشی هواوی پی 20 پرو خبر می‌دهد. آنر مجیک ۲ به دوربین سه گانه مجهز خواهد بود.

همانطور که آنر یک برند زیرمجموعه هواوی محسوب می‌شود، گوشی های هوشمند این شرکت نیز، حداقل از قاب جلو، به طور عجیبی مشابه با کمپانی مادر است. اما به نظر می‌رسد این شرکت همراه با گوشی هواوی آنر مجیک 2 سیاست متفاوتی را در پیش گرفته است.

با توجه به آنچه که پیشتر تایید شده، این گوشی هوشمند بالارده از طراحی بدون حاشیه‌ای بهره‌مند خواهد بود. حالا تصویر جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده است که از شباهت بسیار زیاد آن با گوشی هواوی پی 20 پرو پرده می‌گشاید. این شامل یک دوربین دوگانه عمودی در سمت چپ گوشی می‌شود که با یک دوربین دیگر، ترکیب دوربین سه گانه پشتی را تشکیل می‌دهند. با این تفاوت که آنر فلاش LED را در بالای دوربین دوگانه قرار داده و به جای فلاش در گوشی پی 20 پرو، دوربین سوم جای گرفته است.

شباهت گوشی هواوی آنر مجیک 2 با پی 20 پرو

گوشی هواوی آنر مجیک 2 شبیه هواوی پی 20 پرو

مشخص نیست آنر از چه سنسورهای دوربینی برای دوربین سه گانه پشتی گوشی هواوی آنر مجیک 2 استفاده خواهد کرد، اما سنسورهای به کار رفته در گوشی P20 می‌توانند نامزد حضور بر روی این قاب نامیده شوند. این به معنای دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی است که با یک دوربین 20 مگاپیکسلی عریض و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال 2 برابری همراه خواهد شد.

گوشی هواوی آنر مجیک 2 قرار است 31 اکتبر (9 آبان ماه) در چین معرفی شود. در ابتدا این گوشی تنها به بازار چین راه پیدا خواهد کرد، اما انتظار می‌رود پس از مدتی شاهد رونمایی نسخه بین‌المللی آن و ورود به دیگر بازارهای جهانی از جمله ایالات متحده و قاره اروپای نیز باشیم. البته تا بدین لحظه هیچ جزئیاتی از این عرضه جهانی در دست نیست.

1397-07-28

دیدگاهتان را بنویسید