گوشی هواوی انجوی 6 اس – Huawei Enjoy 6s : قیمت و مشخصات فنی

هواوی انجوی 6 اس

گوشی میان رده هواوی انجوی 6 اس در چین معرفی شد: 3 گیگابایت رم، اسنپدراگون 435 و دوربین 13 مگاپیکسلی

ششم آبان ماه بود که کمپانی چینی هواوی، گوشی موبایل انجوی 6 (Enjoy 6) را با 3 گیگابایت حافظه رم و باتری 4100 میلی آمپر ساعتی پیش روی کاربران قرار داد و حالا نوبت به نسخه قوی‌تر آن یعنی هواوی انجوی 6 اس (Huawei Enjoy 6s) رسیده است. با گجت نیوز همراه باشید.

البته معرفی هواوی انجوی 6 اس دور از انتظار نبود چرا که اواخر مهر ماه، این گوشی موفق به دریافت تاییدیه TENAA شد. به هر صورت حالا انجوی 6 اس جدیدترین عضو خانواده هواوی است.

شاید در نگاه اول تفاوت چندانی میان محصول جدید هواوی با انجوی 6 وجود نداشته باشد، اما محل فرارگیری فلاش LED در قسمت پشتی تغییر کرده است. به‌علاوه سازندگان با بهره‌گیری از فلز در ساخت این گوشی هوشمند و لبه‌های نسبتا خمیده، محصولی سطح بالا نسبت به انجوی 6 رو خلق کرده‌اند. انجوی 6 اس، 0.3 میلی‌متر باریک‌تر از برادر کوچکتر خود بوده و تنها 7.6 میلی‌متر ضخامت دارد.

هواوی انجوی 6 اس

تصویر هواوی انجوی 6

مشخصات فنی هواوی انجوی 6 اس

از محصول جدید هواوی به‌عنوان یک گوشی میان رده نباید انتظار زیادی داشته باشید. با این‌حال هواوی انجوی 6 اس به صفحه نمایشی 5 اینچی با پنل IPS-LCD، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و 3 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. همچنین تراشه اسنپدراگون 435 (Snapdragon 435) با بهره‌گیری از 8 هسته پردازشگر Cortex-A53 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، مسئول پردازش اطلاعات در انجوی 6 اس خواهد بود.

در مورد دوربین، سنسوری 13 مگاپیکسلی با گشودگی f/2.2 در قسمت پشتی و سنسوری 5 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین سلفی، مسئول ثبت تصاویر هستند. اما موضوعی که شاید شما نیز با شنیدن آن متعجب شوید، کمتر شدن ظرفیت باتری دستگاه نسبت به انجوی 6 است. اگر به یاد داشته باشید، انجوی 6 به یک باتری قدرتمند 4100 میلی آمپر ساعتی مجهز شده بود، اما ظرفیت آن در انجوی 6 اس به 3020 میلی آمپر ساعت کاهش پیدا کرده است. از دیگر مشخصات این گوشی نیز می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان و اندروید 6.0 مارشملو اشاره کرد. لازم به ذکر است که محصول جدید هواوی در همکاری با بزرگترین اپراتور تلفن همراه چین یعنی China Mobile ساخته شده است.

هنوز زمان عرضه هواوی انجوی 6 اس مشخص نشده، اما این گوشی میان رده قرار است با قیمت 232 دلار و در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و سفید در اختیار کاربران کشور چین قرار بگیرد و همانند دیگر محصولات سری انجوی، خبری از عرضه جهانی آن نخواهد بود.

1395-09-17

دیدگاهتان را بنویسید