گوشی هواوی میت 10 به مراتب بهتر از آیفون 8 اپل خواهد بود!

گوشی هواوی میت 10 به مراتب بهتر از آیفون 8 اپل خواهد بود!

گوشی هواوی میت 10 به مراتب بهتر از آیفون 8 اپل خواهد بود!

گوشی هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) نام پرچمدار آینده هواوی است که قرار است بازار تلفن همراه را تصاحب کرده و به جنگ با آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) برود.

در سال جاری میلادی، به جز گلکسی نوت 8، که با توجه به دعوت‌نامه‌های ارسالی، در تاریخ اول شهریورماه معرفی خواهد شد، پیش‌بینی می‌شود کمپانی اپل با تولید آیفون 8، سهم بالایی را در بازار گوشی های هوشمند به خود اختصاص دهد. از آنجا که امسال، دهمین سال تولد آیفون نیز به حساب می‌آید، همه کاربران انتظار طراحی محصولی بسیار متفاوت از اهالی کوپرتینو دارند.

البته بنا به ادعای هواوی، پرچمدار این شرکت قادر است آیفون 8 را مغلوب کند. مسوول بخش مشتریان هواوی در مصاحبه‌ای با بلومبرگ اظهار داشت که گوشی هواوی میت 10 در مواردی همچون طراحی، طول عمر باتری و امکانات دوربین، بهتر از آیفون 8 عمل خواهد کرد.

گوشی هواوی میت 10 محصولی قدرتمندتر خواهد بود. ما این اسمارت فون را به گونه‌ای خواهیم ساخت که طول عمر باتری بیشتر، نمایشگر تمام‌صفحه، سرعت بالاتر و ظرفیت‌های عکاسی بهتری داشته که به ما توانایی رقابت با اپل را می‌دهد.

البته به جز این موارد کلی، صحبتی از جزییات و مشخصات هواوی میت 10 به میان نیامده است. با این حال، بنا به شایعات قبل، یکی از مهمترین امکانات پرچمدار آینده هواوی، صفحه نمایش بدون حاشیه آن خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید که آیا گوشی بعدی هواوی در عمل نیز می‌تواند آیفون 8 اپل را مغلوب کند یا خیر. به جز مشخصات سخت‌افزاری و امکانات، معیارهای زیادی در انتخاب یک گوشی توسط کاربران دخالت دارند که هر کدام ممکن است بر میزان فروش یک موبایل تاثیر بگذارد.

1396-05-07

دیدگاهتان را بنویسید