گوشی هواوی پی 9 لایت مینی با نمایشگری 5 اینچی در مجارستان رویت شد

گوشی هواوی پی 9 لایت مینی

گوشی هواوی پی 9 لایت مینی با نمایشگری 5 اینچی در مجارستان رویت شد

با آغاز فروش گوشی هواوی پی 9 لایت مینی (Huawei P9 lite mini) در مجارستان، حالا مشخصات فنی و تصاویر گوشی جدید هواوی به صورت کامل در اختیارمان قرار گرفته است.

بر این اساس، گوشی هواوی پی 9 لایت مینی به عنوان نسخه کوچک‌تر P9 لایت، به صفحه نمایشی 5 اینچی و اچ دی (به جای نمایشگر 5.2 اینچی و فول اچ دی) تجهیز شده و تراشه MT6737T شرکت مدیاتک با پردازنده‌ای چهار هسته‌ای مسئولیت اطلاعات در آن را بر عهده دارد. به علاوه، یک باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی با شارژدهی دو روزه، نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد. اندروید 7.0 نوقا و رابط کاربری EMUI 5.1 هم سیستم نرم افزاری این گوشی را تشکیل می‌دهند.

ضخامت هواوی P9 لایت مینی حالا به 8.05 میلی‌متر افزایش رسیده است. این در حالی‌ست که نسخه لایت این گوشی با ضخامت 7.5 میلی‌متر تولید شده بود.

خوشبختانه حداقل هیچ چیزی در رابطه با دوربین دستگاه تغییر نکرده و گوشی جدید هواوی با دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی همراه با فلاش ال ای دی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی تولید شده است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این اسمارت فون نیز می‌توان به سنسور اثر انگشت پشتی، پورت میکرو یو اس بی و عرضه نسخه‌ای مخصوص با پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت هم‌زمان اشاره کرد.

هم‌اکنون این گوشی با قیمت 190 یورو در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی به فروش می‌رسد. نسخه معمولی با یک سیم کارت نیز از پاییز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تصاویر گوشی هواوی پی 9 لایت مینی

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

1396-06-07

دیدگاهتان را بنویسید