گوشی هواوی Mate 20 امتیاز فوق‌العاده‌ای در گیک‌بنچ کسب کرد

گوشی هواوی Mate 20

گوشی هواوی Mate 20 امتیاز فوق‌العاده‌ای در گیک‌بنچ کسب کرد

یک گوشی هواوی با کد LYA-L29 در گیک‌بنچ رویت شد. با توجه به امتیاز فوق‌العاده این گوشی و مجهز بودن آن به اندروید 9، اطمینان داریم به هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) و یا هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) تعلق داشته باشد.

تراشه کایرین 980، منحصربه‌فردترین ویژگی هواوی میت 20 پرو و مخصوصا هواوی میت 20 خواهد بود، به طوری که بعید نیست دوربین سه گانه مدل پرو زیر سایه بی‌شمار اخبار پیرامون قابلیت‌های جدید این چیپست بعد از رونمایی گوشی ها، محو شود. به تازگی یک گوشی هوشمند هواوی مجهز اندروید 9 و مجهز به 6 گیگابایت رم توانسته امتیاز فوق‌العاده‌ای در گیک‌بنچ به دست بیاورد. یقین داریم این دستگاه گوشی هواوی Mate 20 و یا گوشی هواوی Mate 20 پرو بوده است.

هواوی سال گذشته نیز در حالی که آپدیت اندروید 8 برای هیچ گوشی هوشمندی منتشر نشده بود، پرچمداران سری Mate را به صورت پیش‌فرض، مجهز به همین سیستم عامل معرفی کرد. به همین دلیل می‌توان با اطمینان، دستگاه ظاهر شده در گیک‌بنچ را هواوی میت 20 یا برادر بزرگترش دانست. از طرفی، امتیاز بسیار بالایی در این بنچمارک کسب شده که فقط از یک گوشی مجهز به تراشه‌ای 7 نانومتری همچون کایرین 980 انتظار می‌رود. امتیاز گوشی هواوی Mate 20 در گیک‌بنچ، در بخش پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، به ترتیب 3390 و 10318 است.

امتیاز گوشی هواوی Mate 20 در گیک‌بنچ

گوشی هواوی Mate 20

امتیاز آن در بخش پردازش چند هسته‌ای، از همه پرچمداران اندرویدی که تا امروز دیده‌ایم بیشتر است، اما همچنان نتوانسته به امتیاز 11472 آیفون ایکس اس دست پیدا کند. اپل، چند هفته پیش آیفون‌های جدید را مجهز به تراشه اپل A12 معرفی کرد.

در حال حاضر، کایرین 980 و اپل A12 تنها تراشه‌های 7 نانومتری دنیای فناوری به شمار می‌روند. گوشی هواوی Mate 20 چندی پیش نیز توانسته بود با امتیازی باورنکردنی، همه پرچمداران اندرویدی کنونی را به راحتی و با اختلاف زیاد در بنچمارک آنتوتو پشت سر بگذارد. بزرگترین گوشی‌ساز چینی، هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو را دو هفته دیگر و در تاریخ شانزدهم اکتبر (بیست و چهارم مهر) رونمایی خواهد کرد.

1397-07-09

دیدگاهتان را بنویسید