گوشی هوشمند تاشو سامسونگ در دو نسخه مختلف عرضه می‌شود

گوشی هوشمند تاشو سامسونگ

گوشی هوشمند تاشو سامسونگ در دو نسخه مختلف عرضه می‌شود

تاکنون شایعات بسیاری در رابطه با گوشی هوشمند تاشو سامسونگ منتشر شده و تقریبا مطمئن هستیم که در آینده چنین محصولی روانه بازار می‌شود. حالا نیز گزارشات جدیدی از سوی منابع کره‌ای به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد سامسونگ، دو گوشی تاشو کاملا متفاوت را برای ارزیابی وضعیت بازار توسعه خواهد داد.

درواقع محصول جدید سامسونگ یک گوشی هوشمند تاشو با دو صفحه نمایش مجزا، یکی تخت و دیگری خمیده در طرفین آن خواهد بود. همچنین مدل اول از این گوشی تاشو با صفحه نمایشی دوگانه تولید و در صورت استقبال کاربران، مدل دوم آن روانه بازار می‌شود.

تاکنون هیچ اطلاعات رسمی در مورد گوشی هوشمند تاشو سامسونگ منتشر نشده است

به نظر گوشی هوشمند تاشو سامسونگ همان Project Valley باشد که مدت زیادی‌ست نام آن را می‌شنویم. به‌علاوه اگر صفحه نمایش دستگاه و خود گوشی نیز منعطف نباشد، احتمال استفاده از یک لولا در بخش میانی و دو صفحه نمایش تخت در اطراف آن وجود دارد.

هنوز مدیران این شرکت کره‌ای جزئیات مربوط به گوشی تاشو خود را اعلام نکرده‌ و به نظر پیش از معرفی محصول جدید خود، در حال ارزیابی بازار هستند. اگر به خاطر داشته باشید، پیشتر نیز شرکت سامسونگ با عرضه گوشی گلکسی Round و مشاهده بازخورد کاربران، گوشی موبایل گلکسی اس 6 اج (Galaxy S6 edge) را با صفحه نمایشی خمیده روانه بازار کرد. حال بسیاری از کارشناسان همین انتظار را از گوشی هوشمند تاشو سامسونگ دارند. به نظر نسخه نهایی از این گوشی انعطاف‌پذیر با صفحه نمایش خمیده و اولد که توسط سامسونگ تولید شده، وارد بازار می‌شود.

1395-09-22

دیدگاهتان را بنویسید