گوشی گوگل پیکسل 2 به نمایشگر خمیده اولد مجهز خواهد بود

گوشی گوگل پیکسل 2

گوشی گوگل پیکسل 2 به نمایشگر خمیده اولد مجهز خواهد بود

چند مدتیست که اخبار و شایعات مربوط به گوشی گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) داغ و پرتعداد است. اولین چیزی که در مورد این گوشی هوشمند به ذهن می‌رسد، نمایشگر آن است. به نقل از یک رسانه کره‌ای، دومین نسل پیکسل از نمایشگر خمیده‌ای نظیر گلکسی S8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) برخوردار خواهد بود. این خبر در حالی به گوش می‌رسد که ساعاتی پیش در گزارشی عنوان کردیم گوگل سرمایه گذاری عظیمی را در بخش نمایشگرهای شرکت ال جی برای تامین قطعات این گوشی انجام داده است. بنابراین، گوگل تولید نمایشگرهای انعطاف پذیر اولد پرچمدار آینده‌اش را به غول کره‌ای دنیای فناوری، شرکت ال جی سپرده است.

ظاهرا سال جاری بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند همگام با شرکت سامسونگ تصمیم گرفته‌اند تا گوشی هایی با نمایشگری خمیده روانه بازار کنند. علاوه بر گوگل، اپل نیز تصمیم گرفته‌است برای آیفون 8 (Apple iPhone 8) خود از نمایشگرهای خمیده‌ای استفاده کند. اپل این مدل ویژه را انتهای سال 2017 میلادی عرضه خواهد کرد.

تولید نمایشگر خمیده گوشی گوگل پیکسل 2 بر عهده ال جی است

هرچند پیشتر از تصمیم گوگل مبتی بر تولید یک گوشی خمیده باخبر بودیم، اما این را نمی‌دانستیم که تامین کننده‌ی نمایشگر آن کدام شرکت خواهد بود. با توجه به این که سامسونگ توانسته با عرضه گوشی های خمیده گلکسی اس 6 اج، گلکسی اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 Edge)، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس اسم خودش را به عنوان پرچمدار تولیدکنندگان نمایشگرهای خمیده موبایلی به همگان ثابت کند، همه انتظار داشتند تولید این نمایشگرها نیز به سامسونگ سپرده شود. اما از آنجایی که سامسونگ وظیفه‌ی سنگین تولید میلیونها نمایشگر دو عضو خانواده Galaxy S8 و احتمالا آیفون 8 اپل را بر عهده دارد، بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ای که به عنوان جایگزین پس از سامسونگ در این حوزه فعالیت می‌کند ال جی بود.

باید دید که آیا هر دو گوشی گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکسل ال از نمایشگری خمیده برخوردارند یا این شرکت سیاست سال گذشته سامسونگ مبنی بر عرضه دو گوشی خمیده و ساده را انتخاب خواهد کرد.

1396-01-21

دیدگاهتان را بنویسید