گوشی LeEco Pro 3 با ظرفیت باتری بسیار بالا در راه است

گوشی LeEco Pro 3

گوشی LeEco Pro 3 با ظرفیت باتری بسیار بالا در راه است

گویا قرار نیست چیزی مانع هجوم چینی ها به بازار گوشی‌های هوشمند شود. این کشور که در حال حاضر بسیاری از قطعات دیوایس‌های ما را می‌سازد، سازندگان زیادی در داخل دارد که خودشان نیز در حال رقابت با یکدیگر هستند. رقابت همیشه خوب است، مخصوصا برای مصرف‌کنندگان، زیرا موجب می‌شود سازندگان تلاش کنند محصولی باکیفیت بالاتر و قیمت پایین‌تر از دیگر رقبا به بازار عرضه نمایند. اگر یادتان باشد، هفته پیش مقاله‌ای در خصوص کسب امتیاز بسیار بالا توسط گوشی LeEco Pro 3 در بنچمارک انتوتو نوشتیم که تعجب همگان را برانگیخت. این هفته نیز خبر حیرت‌انگیز دیگری پیرامون باتری این گوشی داریم. با گجت نیوز همراه باشید.

ظرفیت باتری گوشی LeEco Pro 3 در حدود 5000 میلی‌آمپر ساعت است

این گوشی غول پیکر ظاهرا قرار است اواخر این ماه از گرد راه برسد. همانطور که می‌دانید، گوشی LeEco Pro 3 در درون خود از یک تراشه کوالکام اسنپدراگون 821 قدرت گرفته که این روزها در بیشتر پرچمداران معروف دنیا استفاده می‌شود. به علاوه اینکه، این گوشی از 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایت بهره خواهد برد.

اخیرا در اخبار منتشر شده در وب‌سایت‌های گوناگون حوزه تکنولوژی، صحبت‌هایی در خصوص استفاده از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی در گوشی LeEco Pro 3 شنیده شده است. اما با اینکه این گوشی از باتری به این بزرگی قدرت گرفته، ضخامت بسیار کمی و در حدود 7 میلیمتر خواهد داشت که می‌تواند نقطه مثبتی برای این پرچمدار چینی باشد.

گوشی LeEco Pro 3

با در نظر گرفتن مشخصات گوشی LeEco Pro 3 ، به نظر می‌رسد این چنین باتری بزرگی برای استفاده از گوشی در طول یک روز لازم باشد. با اینکه هنوز خبری از نوع و اندازه صفحه نمایش این گوشی در دست نیست، اما به احتمال زیاد استفاده از یک صفحه نمایش QHD (با کیفیت 4K و 1440×2560 پیکسل) گزینه اصلی جهت استفاده در گوشی LeEco Pro 3 باشد.

گذشته از این، طبق اخبار رسیده، گوشی LeEco Pro 3 مجهز به یک دوربین عقب 16 مگاپیکسلی است و انتظار می‌رود که یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در قاب جلوی آن تعبیه گردد.

اگر چه هنوز از قیمت این گوشی اطلاعی در دست نیست، اما به نظر نمی‌رسد قیمت آن گران‌تر از یک گوشی با مشخصات مشابه در اروپا یا آمریکا باشد. بر اساس شایعات، گوشی LeEco Pro 3 قرار است اواخر ماه جاری معرفی شود اما تاریخ دقیق عرضه آن در پرده‌ای از ابهام است.

1395-06-18

دیدگاهتان را بنویسید