گوشی Moto E3 معرفی شد ؛ محصولی با ارزش خرید بالا

گوشی Moto E3

گوشی Moto E3 معرفی شد ؛ محصولی با ارزش خرید بالا

کمپانی موتورولا به خط تولید گوشی‌های هوشمند خود در سال 2016 جان تازه‌ای داد. پس از سری گوشی‌های Moto Z و Moto G این کمپانی گوشی Moto E3 را رونمایی کرد. یک به‌روزرسانی از گوشی هوشمندی بسیار مقرون به‌صرفه.

گوشی Moto E3 دارای یک نمایشگر 5 اینچی اچ دی (رزولوشن تصویری 720 در 1280 پیکسل) است. این دستگاه از یک پردازنده چهار هسته‌ای قدرت می‌گیرد که به احتمال زیاد تراشه اسنپدراگون 410 باشد. نیروی لازم برای روشنایی این گوشی هوشمند از یک باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی تامین شده که به ادعای این کمپانی می‌تواند با یک بار شارژ کامل، یک روز تمام تاب آورد. در پنل پشتی گوشی Moto E3 یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دوربینی 5 مگاپیکسلی دیده می‌شود. هنوز اطلاعاتی درباره مقدار حافظه داخلی این دستگاه منتشر نشده؛ اما وجود یک اسلات کارت میکرو اس دی نشان می‌دهد که فضای ذخیره سازی در نظر گرفته شده، قابل ارتقا خواهد بود.

این گوشی هوشمند قرار است که در اوایل ماه سپتامبر با برچسب قیمتی 99 پوند، چیزی در حدود 132 دلار در خرده‌فروشی‌های آنلاینی چون Tesco، Amazon و Argos قرار گیرد.

گوشی‌های موتو E با اینکه در دسته‌بندی گوشی‌های پائین رده بازار قرار می‌گیرند؛ اما برای این کمپانی از اهمیت بالایی برخوردارند – شاید به این دلیل که توجه به گوشی‌های پائین رده و مقرون به‌صرفه بازار می‌تواند در نوع خود برای کمپانی‌های گوشی‌ساز، سودآوری به همراه داشته باشد – خرید موتورولا توسط کمپانی لنوو گویی خون تازه‌ای را به رگ‌های این کمپانی تزریق کرده است. انتقال ساخت پرچم‌داران این کمپانی از سری X به سری Z و ساخت ماژول‌های موتو مدز می‌تواند یک حرکت بزرگ برای این کمپانی به‌حساب آید.

دیدگاهتان را بنویسید