گوگل به کامپیوترها نقاشی کشیدن یاد می‌دهد

معرفی سیستم جدید گوگل که  به کامپیوترها نقاشی کشیدن یاد می‌دهد :

 

 اخیرا خبری منتشر شده است که ادعا می کند هوش مصنوعی گوگل می تواند طرح های کاربران را شناسایی کند ، البته این شناسایی چندان هم دقیق نیست 

 

 تیم تحقیقاتی کمپانی گوگل در 13 آوریل  نتایج فعالیت ها و تحقیقات خود را با سایر کاربران به اشتراک گذاشته اند ، در توضیحات این فعالیت ها و تحقیقاتی که توسط این تیم انجام شده است مشخص شده که این پروژه شامل یک شبکه عصبی  است که می تواند به تنهایی نقاشی بکشد . 

 

محققین نام این سیستم را Skecth RNN گذاشته اند ، که بر خلاف فناوری AutoDraw یک فناوری جدید و به روز و صد البته قوی تر بوده و تنها مشکلی که دارد این است که هنوز برای عموم عرضه نشده است . 

 

این سیستم بطوری تعبیه شده است که از نقاشی هایی که توسط انسان ها کشیده شده است ، تهیه شده و همچنین قابلیت کشیدن طرح ها و نقاشی های جدید را دارد و تنها کپی برداری نمی کند . 

 

این سیستم ، طوری  برنامه ریزی شده است که پس از شروع فعالیت ، سیستم شروع به کشیدن یک طرح اولیه می کند که بسیار ساده است و از هیچ جایی کپی برداری نشده است بلکه از نقاشی هایی که توسط انسان ها کشیده شده است ایده ای گرفته و از آنها نیز در طول فعالیت خود استفاده می کند . 

 

هدف از طراحی این سیستم توسط کمپانی گوگل ، این است که آنها قصد دارند ببینند که شبکه های عصبی می توانند نقاشی هایی را به صورت مستقل خلق کنند یا خیر . نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که این سیستم نقاشی هایی را که ارائه می دهد همانند نقاشی های کودکان پیش دبستانی است اما باید گفت که این سیستم نقاشی ها را به صورت منحصر به فرد ارائه می دهد . 

دیدگاهتان را بنویسید