یکی از مدل‌های سامسونگ گلکسی S10 با دوازده گیگابایت رم عرضه می‌شود!

سامسونگ گلکسی S10

یکی از مدل‌های سامسونگ گلکسی S10 با دوازده گیگابایت رم عرضه می‌شود!

سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) در چند مدل مختلف عرضه خواهد شد. بر اساس اخبار جدید، بین مدل‌های سامسونگ گلکسی S10 یک مدل از همه قدرتمندتر بوده و با رکوردزنی در دنیای موبایل، به 12 گیگابایت رم مجهز خواهد شد!

بر اساس گزارش منتشر شده توسط GF Securities، به یکی دیگر از مشخصات فنی منحصربه‌فرد سامسونگ گلکسی اس 10 پی بردیم. در واقع گلکسی S10 را باید یک خانواده دانست که از چند عضو تشکیل می‌شود. یکی از این اعضا از بقیه قدرتمندتر بوده و سامسونگ تصمیم دارد هرچه در چنته دارد برای آن به کار ببرد.

از آنجایی که وجود دوربین سه گانه و یا اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر تازه محسوب نمی‌شوند، طبق اخبار جدید، راهکار سامسونگ برای خاص کردن سامسونگ گلکسی S10 استفاده از یک حافظه رم 12 گیگابایتی در قدرتمندترین مدل این خانواده خواهد بود.

در تصویر منتشر شده توسط GF Securities، در قالب یک جدول به بررسی نحوه پیشرفت میزان حافظه رم پرچمداران سامسونگ و هواوی پرداخته شده است. در این تصویر، یکی از مدل‌های سامسونگ گلکسی اس 10 دارای 12 گیگابایت رم است. طبق همین تصویر، هواوی پی 30 پرو نیز قرار است سال آینده با همین میزان رم رونمایی شود، به همین دلیل خیلی زود، ویژگی منحصربه‌فرد سامسونگ گلکسی S10 را از انحصار آن بیرون خواهد آورد.

میزان حافظه رم چهار مدل سامسونگ گلکسی S10

رم سامسونگ گلکسی S10

این مدل ویژه که به مناسبت فرارسیدن زمان عرضه دهمین نسل از سری S عرضه می‌شود، همان مدلی خواهد بود که به اگزینوس 5100 به عنوان اولین مودم موبایل 5G دنیا مجهز می‌شود. بر اساس یکی دیگر از اخبار قبلی، نسخه 5G سامسونگ گلکسی S10 اولین گوشی پشتیبانی‌کننده از استاندارد UFS 3.0 نیز خواهد بود.

عکس بالا همچنین نشان می‌دهد سامسونگ گلکسی اس 10 دارای چهار مدل مختلف است. این چهار مدل به ترتیب گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس، گلکسی اس 10 ایکس و گلکسی اس 10 ایکس 5G نام دارند.

1397-08-04

دیدگاهتان را بنویسید