۵ نکته برجسته در یک صفحه ی درباره ما

شاید بسیاری از صاحبان و گردانندگان سایت ها صفحه درباره ما را به عنوان یک اولویت در نظر نگیرند. اما واقعیت چیز دیگری است! لندینگ پیج یا صفحه فرود بسیار مهم است! صفحات محصولات و خدمات نیز تاثیر بسزایی در فروش و بازاریابی دارند. اما این صفحه ی درباره ما است که باعث جذب مشتریان وفادار می شود. و مشتریان وفادار هستند که بیشترین سهم از فروش ما را به خود اختصاص می دهند. در اینجا به ۵ نکته برجسته یک صفحه درباره ما می پردازیم.

.

۱-محتوای گیرا

صفحه درباره ما مکانی است که عموماً درباره کسب و کار و شرکت صحبت می شود. اما کاربران از بررسی اجمالی شرکت ها خسته شده اند!! بله این یک واقعیت است! برای اینکه ارتباط محکمی با کاربر خود برقرار کنید از بررسی کسب و کار و شرکت خود خودداری نموده و از کلمات و جملات تکراری که در تمامی صفحات درباره ما وجود دارد اجتناب کنید. به جای آن از داستان خودتان استفاده کنید. از رمز موفقیت خود ، اهداف و آرزوهای خود بگویید و این کار را با شور و شوق و علاقه انجام دهید.

about02

.

۲- ارزش

صفحه درباره ما صفحه ای که در آن داستان خودتان را برای مخاطبانتا تعریف می کندی و این یک فرصت بزرگ نصیب شما می کند. فرصت اینکه نشان دهید که فرد با ارزشی هستید. اینکه نشان دهید چه کارهای مهمی انجام می دهید و آن کارها را به چه نحوی به پایان می رسانید. می توانید از این فرصت استفاده کرده و به مخاطبانتان نشان دهید آنقدر ارزشمند هستید که آنها نیز برایتان ارزش قایل شوند.

about01

.

۳- استفاده از عناصر بصری

یک عکس کوچک از محل کار و ییا شرکت شما به هیچ عنوان مخاطب را تحت تأثیر قرار نخواهد داد. اما استفاده از تصاویر کارمندان مشتاقتان می تواند یک ارتباط احساسی قوی با مخایبتان برقرار کند. برقراری این ارتباط می تواند متن و محتوای صفحه درباره ما را چندین برابر گیراتر نماید.

about03

.

۴- تشویق به تماس

مطمئنن شما دکمه های Call to action را در تمامی صفحات وب سایت خود قرار داده اید بجر صفحه تماس با ما! حال که با مخاطبان خود ارتباط احساسی برقرار کرده اید و شور و شوق خود را به آنها منتقل کرده اید چرا نباید از این فرصت بدست آمده استفاده کنید! وجود یک دکمه و یا لینک تشویق کننده در صفحه درباره ما می تواند بسیار کارآمد باشد.

about04

.

۵- تمرکز و جهت

صفحه درباره ما نیز مانند تمام صفحات وب سایت شما می بایت با دقت فراوان و با برنامه ریزی دقیق طراحی شود. اگر در طراحی این صفحه نکات مهم و کلیدی ای مانند تمرکز بر روی مطلب و یا طراحی مسیر دید را نادیده بگیرید، نه تنها باعث به خطر افتادن وفاداری مخاطبانتان خواهد شد بلکه باعث ایجاد یک حس غربیت بین شما و مخاطبتان خواهد گردید. بنابراین داستان خود را به بهترین شکل ممکن بنویسید، مخاطبتان را تشویق به برقراری تماس کنید و از این فرصت بزرگ برای ایجاد احساس وفاداری در مخاطبتان نهایت استفاده را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *