آغاز فروش فوری وان پلاس 3 تی طلایی رنگ با سخت افزاری جدید

وان پلاس 3 تی طلایی رنگ

آغاز فروش فوری وان پلاس 3 تی طلایی رنگ با سخت افزاری جدید

وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) یکی از گوشی‌های محبوب کمپانی چینی محسوب می‌شود که با قیمتی اقتصادی پشت ویترین فروشگاه‌ها قرار دارد. این تلفن هوشمند در ابتدا تنها به رنگ مفرغی عرضه می‌شد اما امروز شاهد فروش وان پلاس 3 تی طلایی رنگ هستیم که از لحاظ سخت افزاری نیز به خود پیشرفت‌هایی دیده و به نوعی به روز رسانی برای وان پلاس 3 تی شناخته می‌شود.

همان‌طور که در بنچمارک‌های جدید گوشی شاهد امتیازهای بالاتری هستیم، روی برد اصلی وان پلاس 3 تی طلایی رنگ از چیپست جدید و چهار هسته‌ای اسنپدراگون 821 استفاده شده که با فرکانس 2.35 گیگاهرتز فعالیت می‌کند. چیپست پردازش گرافیکی دستگاه نیز از نوع Adreno 530 بوده و انیمیشن‌ها با کیفیت بسیار بالایی اجرا می‌شوند. همچنین 6 گیگابایت حافظه اجرایی برای رنگ جدید 3 تی در نظر گرفته شده که به لطف آن می‌توان با سرعت بالایی به مالتی تسکینگ پرداخت.

وان پلاس 3 تی طلایی رنگ

دوربین وان پلاس 3 تی طلایی رنگ برخلاف سخت افزار آن تغییری نداشته است

سنسور دوربین اصلی وان پلاس 3 تی طلایی رنگ با گشودگی دهانه لنز f/2.0 می‌تواند تصاویری با رزولوشن 16 مگاپیکسل ثبت کند. همچنین این دوربین به فناوری تثبیت اپتیکال تصاویر (OIS) و پشتیبانی از فرمت عکاسی RAW مجهز است. دوربین سلفی 3 تی طلایی نیز 16 مگاپیکسل بوده و سلفی‌های دقیق و واضحی می‌گیرد. گرچه در زمینه دوربین دیوایس تفاوتی ایجاد نشده، اما با این وجود کیفیت دوربین‌ها همچنان عالی و مثال‌زدنی هستند.

نمایشگر 5.5 اینچی نسبتا بزرگ دستگاه از نوع AMOLED بوده و از رزولوشن فول اچ دی برخوردار است. زیر این نمایشگر باتری 3400 میلی آمپری قرار گرفته که به واسطه تکنولوژی Dash Charge وان پلاس با سرعت بسیار بالایی شارژ می‌شود. زیر صفحه نمایش سنسور تشخیص اثر انگشت جا خوش کرده و عملکرد دقیقی دارد. نسخه هفتم از سیستم عامل گوگل روی دستگاه نصب شده که به پوسته اکسیژن (Oxygen UI)، رابط کاربری چینی‌ها، مزین شده است.

نظر شما راجع به مشخصات و ظاهر جدید وان پلاس 3 تی طلایی رنگ چیست؟

1395-11-21

دیدگاهتان را بنویسید