آلکاتل از گوشی Idol 4S با ویندوز 10 موبایل رونمایی کرد

گوشی Idol 4S

آلکاتل از گوشی Idol 4S با ویندوز 10 موبایل رونمایی کرد

در حالی که مایکروسافت شب گذشته قابلیت‌های آپدیت بعدی ویندوز 10 که طیف وسیعی از دستگاه‌های قدرت گرفته از این سیستم عامل را شامل می‌شود معرفی کرد، شرکت آلکاتل به موازات آن سرانجام از گوشی Idol 4S که به نوعی یک پرچم‌دار جدید ویندوزی محسوب می شود پرده برداشت که قابلیت سازگاری با هدست‌های واقعیت مجازی ویندوزی 10 را داراست.

در حالی که بسیاری از کارشناسان بازار تلفن همراه معتقد که مایکروسافت در نهایت از این بازار خارج خواهد شد، ردموندی‌ها با شرکای سخت افزاری خود مشغول توسعه زیرساختی هستند که در نهایت به تولید دستگاهی همچون سرفیس فون خواهد انجامید که در واقع یک کامپیوتر جیبی است، زیرا به راحتی قادر است اپلیکیشن‌های یونیورسال را اجرا کرده و از طریق داک کوانتوم به نمایشگر به مراتب بزرگ‌تر، موس و کیبورد متصل شود.

 گوشی Idol 4S

در هر حال گوشی Idol 4S هرچند بر روی وبسایت شرکت سازنده قرار گرفته است، با این حال علاقه مندان هنوز امکان پیش خرید آن را ندارند و این یعنی آنکه تاریخ عرضه و قیمت نهایی آن هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پرچم‌دار ویندوزی جدید آلکاتل دارای نمایشگری 5.5 اینچی AMOLED با وضوح تصویر فول اچ دی بوده و قاب پشتی آن توسط شیشه گوریلا گلس 2.5D محافظت شده است. در سوی دیگر گوشی Idol 4S دارای تراشه هشت هسته ای اسنپدراگون 820 با کلاک فرکانس 2.1 گیگاهرتز بوده و علاوه بر آن دارای 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی در کنار قابلیت دسترسی به فضای بیشتر با بهره گیری از کارت حافظه میکرو اس دی است.

 گوشی Idol 4S

این محصول همچنین به دوربین 21 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز و فلاش دوگانه ال ای دی تجهیز گردیده و این در حالی است که در قاب جلویی نیز میزان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط اپراتور T-Mobile که این محصول در ایالات متحده قرار است تحت قرار آن به بازار عرضه شود، باتری گوشی Idol 4S قادر است در مکالمه ممتد انرژی دستگاه را تا 13 ساعت در تامین کند که این میزان در حالت آماده به کار، به 17.5 روز خواهد رسید.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از داک کوانتوم، شبکه 4G LTE، درگاه USB Type-C و هدست واقعیت مجازی اختصاصی اشاره کرد.

1395-08-06

دیدگاهتان را بنویسید