آموزش بازیابی پسورد دیوایس اندرویدی

آموزش بازیابی پسورد دیوایس اندرویدی

آموزش بازیابی پسورد دیوایس اندرویدی با استفاده از سرویس ADM

اگر رمز پین یا پسورد دستگاه اندرویدی خود را فراموش کرده‌اید، نگران نباشید. در ادامه به شما روش بازیابی پسورد دیوایس اندرویدی را با استفاده از سرویس اندروید دیوایس منیجر (Android Device Manager) یا به اختصار ADM، آموزش می‌دهیم. با ما همراه باشید.

برای این کار شما باید به یک مرورگر و حساب گوگل فعال شده در دستگاه اندرویدی خود، دسترسی داشته باشید و با استفاده از سرویس ADM بازیابی رمز خود را انجام دهید. این سرویس، برای افزایش امنیت دیوایس های اندرویدی توسط کمپانی گوگل ارائه شده که با استفاده از آن علاوه بر تنظیم دوباره کد قفل تلفن یا تبلت، نشان دادن موقعیت دستگاه بر روی نقشه، به صدا درآوردن زنگ دستگاه، قفل کردن و پاک کردن تمام اطلاعات موجود بر روی دستگاه هم امکان پذیر است.

بازیابی پسورد دیوایس اندرویدی در دو مرحله ساده

ابتدا از طریق یک مرورگر به این آدرس بروید. در صفحه باز شده از شما خواسته می‌شود که در حساب گوگل خود لاگین کنید؛ این مرحله در صورتی که قبلا به اندروید دیوایس منیجر وارد نشده‌اید، ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

آموزش بازیابی پسورد دیوایس اندرویدیبر روی آیکون Lock کلیک کنید. در بخش بعدی پنجره‌ای باز می‌شود که از شما می‌خواهد پسورد جدیدی برای دیوایس اندرویدی خود انتخاب کنید. با این کار الگوی قفل دستگاه، پین کد و یا پسوردی که قبلا داشته‌اید با پسورد جدید جایگزین می‌شود. حتی در صورت خاموش بودن دستگاه هم این روش، بازیابی پسورد دیوایس اندرویدی را انجام می‌دهد.

آموزش بازیابی پسورد دیوایس اندرویدیپس از اینکه قفل گوشی یا تبلتتان باز شد، مسیر Settings > Lockscreen and Security > Screen Lock Type را در آن طی کرده و با وارد کردن پسورد جدید، روش امنیتی دلخواهتان را برای قفل دیوایس انتخاب کنید.

1396-01-06

دیدگاهتان را بنویسید