آپدیت اندروید مارشمالو برای آنر 5X منتشر شد

آنر 5X

آپدیت اندروید مارشمالو برای آنر 5X منتشر شد

در حالی که همه‌ی ما منتظر عرضه شدن اندروید N هستیم، هنوز محصولاتی هستند که اندروید مارشمالو را دریافت نکرده‌اند. هرچند این مسئله در مورد گوشی هواوی آنر 5X فرق می‌کند زیرا آپدیت اندروید مارشمالو برای این تلفن هوشمند عرضه شده است.

همان‌طور که می‌دانید آنر یکی از برندهای کمپانی هواوی بوده که گوشی‌هایی شکیل و زیبا در رنج قدرت و قیمت متفاوت عرضه می‌کند. یکی از محصولات این برند، گوشی هواوی آنر 5X نام دارد که با قیمتی معادل 199 دلار آمریکا وارد بازار شد.

تقریبا این عادت هواوی شده که محصولاتی یونیک، شیک و خاص البته با قیمتی تقریبا مقرون به‌صرفه بسازد که البته برای گرفتن جای کمپانی‌های قدرتمند در جهان باید بر روی بهینه کردن عملکرد محصولاتش بیشتر کار کند.

در زمان عرضه‌ی آنر 5X هواوی اعلام کرد که عرضه‌ی آپدیت برای این محصول سریع‌تر خواهد شد و دارندگان آنر 5 ایکس (Honor 5X) طعم اندروید 6.0 مارشمالو را خواهند چشید. هرچند از عرضه‌ی این گوشی 6 ماه است که می‌گذرد و بالاخره شاهد عرضه‌ی آپدیت برای آنر 5X هستیم.

دارندگان این محصول با دانلود و نصب به‌روزرسانی می‌توانند از امکانات وسیع سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو بهره ببرند که می‌توان به حالت Doze، کنترل بهتر عمر باتری، Google Now on Tab و مدیریت بهتر بر روی دسترسی اپلیکیشن‌ها به اطلاعات تلفن هوشمند شما اشاره کرد.

محصول میان‌ رده‌ی هواوی دارای یک تراشه‌ی اسنپدراگون 616 بوده و از 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، صفحه‌ی 5.5 اینچی 1080p، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، سنسور اسکنر اثر انگشت، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 3,000 میلی‌آمپر بر ساعت و در آخر بدنه‌ی تماما فلزی بهره می‌برد که این مشخصات باعث شده تا آنر 5X تبدیل به یک محصول با ارزش خرید بالا شود.

در صورتی که یکی از دارندگان این موبایل هستید می‌توانید با مراجع به قسمت تنظیمات اقدام به چک کردن برای دانلود و نصب آپدیت جدید کنید:

Settings > Updater > Check for Update

اگر از دارندگان آنر 5X هستید و این به‌روزرسانی را نصب کرده‌اید نظر خود را با ما در مورد تغییر در عملکرد گوشی در میان قرار دهید. آیا از نصب این به‌روزرسانی راضی هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید