آپدیت اندروید 7 نوقا دو الی سه ماه دیگر به نوت 7 سامسونگ می‌رسد

آپدیت اندروید 7 نوقا

آپدیت اندروید 7 نوقا 3 ماه دیگر برای گلکسی نوت 7 ارسال می‌شود

کمپانی ال جی به زودی گوشی وی 20 خود را با سیستم عامل اندروید 7 نوقا (Android 7.0 Nougat) روانه بازار می‌کند تا زودتر از سامسونگ ، دیگر رقیب کره‌ای خود، این کار را انجام داده باشد. با این حال در طرف مقابل مسئولان کمپانی سامسونگ قصد دارند نسخه جدید سیستم عامل اندروید را برای بیشتر محصولات خود آماده کنند؛ یکی از این محصولات گلکسی نوت 7 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 7) است که هم اکنون در وضعیت پیش فروش قرار دارد و تا 19 آگوست با اندروید 6.0 مارشمالو به قفسه فروشگاه‌ها می‌رسد. اما آپدیت اندروید 7 نوقا چه زمانی به این فبلت می‌رسد؟

آپدیت اندروید 7 نوقا در ماه اکتبر یا نوامبر به نوت 7 سامسونگ می‌رسد

طبق گزارش جدیدی که اخیرا توسط یکی از خبرگذاری‌های کره‌ای منتشر شده، مسئولان سامسونگ در پاسخ به زمان ارائه آپدیت اندروید 7 نوقا برای گلکسی نوت 7 خود، از رخ دادن این مهم در دو الی سه ماه آینده خبر داده‌اند. بنابراین علاقه‌مندان به خرید گوشی Galaxy Note 7 می‌توانند در ماه اکتبر یا نوامبر سال جاری، طعم آپدیت اندروید 7 نوقا را در فبلت خود بچشند. گفته می‌شود آقای دانگ جین، رئیس بخش موبایل سامسونگ، در یکی از رویدادهای رسانه‌ای گوشی گلکسی Note 7 در کره‌ این خبر را تایید کرده است. وی در این زمینه می‌گوید:

ارائه یک پلتفرم پایدار و پر قدرت برای کاربران امری بسیار ضروری بوده و به همین دلیل است که قبل از ارسال هر آپدیتی از سیستم عامل اندروید، نسخه‌های بتای مختلفی را مورد آزمایش قرار می‌دهیم – Koh Dong Jin

اخیرا گزارشاتی مبنی بر عرضه گوشی نوت 7 سامسونگ با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در کشور چین مطرح شده و خبرگذاری Korea Times نیز باری دیگر به این شایعات دامن زده است. همچنین گفته می‌شود سامسونگ هنوز آماده عرضه تلفن‌های هوشمندی با صفحه نمایش انعطاف پذیر نیست.

به هر حال حتی پس از برگزاری رویداد معرفی این فبلت پر طرفدار و قدرتمند نیز شایعات مربوط به آن هنوز داغ هستند و رسانه‌های مختلفی در مورد مواردی نظیر حافظه رم و عرضه جهانی آن بحث می‌کنند. نظر شما در مورد این خبر چیست؟

1395-05-22

دیدگاهتان را بنویسید