آپدیت اندروید 8 اوریو برای اچ تی سی 10،‌ یو 11 و یو اولترا تایید شد

آپدیت اندروید 8 اوریو

آپدیت اندروید 8 اوریو برای اچ تی سی 10،‌ یو 11 و یو اولترا تایید شد

پس از معرفی نسخه جدید سیستم عامل گوگل، شرکت اچ تی سی رسما اعلام کرد که آپدیت اندروید 8 اوریو برای گوشی های اچ تی سی 10،‌ یو 11 و یو اولترا عرضه خواهد شد.

در رویداد 21 آگوست گوگل، این شرکت نام رسمی اوریو را برای اندروید 8 تایید کرد. بلافاصله پس از آن نیز شرکت‌های تولیدکننده گوشی های هوشمند، اطلاع‌رسانی در مورد این که کدام گوشی های خود را به نسخه جدید سیستم عامل گوگل یعنی اندروید 8 اوریو (Andorid 8 Oreo) مجهز می‌کنند را آغاز کرده‌اند. بلک بری اولین شرکتی بود که این نسخه از اندروید را برای گوشی کی وان (BlackBerry Keyone) تایید کرد و حالا نیز نوبت به اچ تی سی رسیده است.

آپدیت اندروید 8 اوریو

تاریخ دقیق عرضه آپدیت اندروید 8 اوریو برای گوشی های اچ تی سی مشخص نشده است

این شرکت تایوانی تایید کرده که گوشی های اچ تی سی 10 (HTC 10)،‌ اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) و اچ تی سی یو 11 (HTC U11) آپدیت اندروید 8 اوریو را دریافت خواهند کرد. همچنین در این توییت مشخص شده که این آپدیت به صورت سراسری در تمام مناطق جهان برای گوشی های اچ تی سی ارائه خواهد شد و هیچ کس از‌ آن عقب نخواهد ماند. با این وجود هیچ حرفی در مورد زمان دقیق عرضه آپدیت اندروید 8 اوریو برای این گوشی‌ها گفته نشده است. شرکت اچ تی سی تاکید کرده که جزئیات مربوط به این به‌روزرسانی و همچنین سایر گوشی‌هایی که این آپدیت را دریافت می‌کنند در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

1396-06-01

دیدگاهتان را بنویسید