آپدیت جدید گلکسی اس 8 با ایجاد محدودیت‌هایی برای کاربران این گوشی منتشر شد

آپدیت جدید گلکسی اس 8 با ایجاد محدودیت‌هایی برای این گوشی منتشر شد

آپدیت جدید گلکسی اس 8 با ایجاد محدودیت‌هایی برای کاربران این گوشی منتشر شد

ساعاتی پیش، آپدیت جدید گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) توسط سامسونگ عرضه شد که محدودیت‌هایی را برای شخصی‌سازی این پرچمداران به دنبال دارد.

در آپدیت جدید گلکسی اس 8 انتخاب رنگ نویگیشن بار گوشی محدود شده است

در حالی کمپانی کره‌ای سامسونگ جدیدترین بسته بروزرسانی گوشی های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس را منتشر کرد که تغییراتی را در قسمت تنظیمات نویگیشن بار ایجاد و شخصی‌سازی آن را محدود کرده است. پیش از این، کاربران قادر بودند تا هر نوع رنگی را از نوع RGB برای پس‌زمینه نوار ناوبری گوشی خود انتخاب کنند. اما نه تنها این گزینه در آپدیت جدید گلکسی اس 8 حدف شده، بلکه از این پس، گزینه رنگ مشکی نیز در میان گزینه‌های رنگی قرار نخواهد داشت.

در واقع، همه انتخاب‌هایی که یک کاربر برای تغییر رنگ پس‌زمینه نویگیشن بار اسمارت فون دارد، از نوع شفاف است. اگرچه هنوز به طور رسمی، دلیل این اقدام سامسونگ اعلام نشده، اما احتمالا هدف از این کار، ایجاد یکپارچگی بیشتر نوار ناوبری گوشی با اپلیکیشن‌های در حال اجرا باشد. با این حال، طرفداران استفاده از رنگ مشکی در این قسمت از صفحه نمایش، از نصب آپدیت جدید گلکسی اس 8 چندان راضی نخواهند بود. همانطور که می‌دانید، رنگ پیش‌فرض نویگیشن بار پرچمداران جدید سامسونگ، سفید است که قطعا برای ایجاد تنوع بیشتر، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند از دیگر رنگ‌ها نیز استفاده کنند.

در ادامه، تصویری مشاهده خواهید کرد که به مقایسه بخش گزینش رنگ نوار ناوبری پیش از آپدیت (سمت چپ) و پس از آن (سمت راست) پرداخته است.

آپدیت جدید گلکسی اس 8 با ایجاد محدودیت‌هایی برای این گوشی منتشر شد

البته، آپدیت جدید گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس ویژگی جالبی را نیز به بخش نویگیشن بار اضافه کرده است؛ از این پس کاربران قادر خواهند بود تا به مدیریت بیشتر این بخش پرداخته و در صورت لزوم، آن را مخفی و یا در جای خود قفل کنند (گزینه دوم برای اپلیکیشن‌های فول‌اسکرینی مانند یوتیوب غیر قابل استفاده است).

جدیدترین بسته بروزرسانی گلکسی اس 8 همچنین شامل آخرین تغییرات امنیتی سیستم عامل دردانه‌های سامسونگ نیز هست. در حال حاضر، این آپدیت منتشر شده و بسته به مکان جغرافیایی و نوع اپراتور انتخابی کاربران، عرضه می‌شود.

از نظر شما، این تغییر چه تاثیری در زیبایی سیستم عامل گوشی ها خواهد داشت؟ دیدگاه خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید.

1396-03-25

دیدگاهتان را بنویسید