آپدیت رفع مشکل قرمزی نمایشگر گلکسی اس 8 منتشر شد

آپدیت رفع مشکل قرمزی نمایشگر گلکسی اس 8

آپدیت رفع مشکل قرمزی نمایشگر گلکسی اس 8 منتشر شد

سامسونگ انتشار آپدیت رفع مشکل قرمزی نمایشگر گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را پیش از همه در آمریکا شروع کرده است. این به روزرسانی، مشکل قرمز شدن صفحه نمایش Galaxy S8 و +Galaxy S8 را رفع خواهد کرد.

مدتی قبل کاربران از قرمز شدن نمایشگر گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس گلگی کردند. سامسونگ برای رفع قرمزی صفحه نمایش گلکسی اس 8 تصمیم گرفت طی عرضه یک آپدیت، چند گزینه جدید به بخش تنظیمات صفحه نمایش این دو دستگاه اضافه کند. به این ترتیب کاربران بیش از پیش می‌توانند شدت رنگ‌های مختلف را مدیریت کنند.

این آپدیت برای رفع مشکل قرمزی نمایشگر گلکسی اس 8 دو گزینه جدید به تنظیمات اضافه خواهند کرد

انتشار آپدیت رفع مشکل قرمزی نمایشگر گلکسی اس 8 در کشور آمریکا آغاز شده و هم اکنون کاربران این دو گوشی موبایل سامسونگ در اپراتور تی موبایل قادر هستند تا به روزرسانی را دریافت و نصب کنند. هنوز هیچ صحبتی پیرامون زمان عرضه آپدیت رفع مشکل قرمزی نمایشگر گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دیگر کشورها نشده است، با این حال انتظار می‌رود دیگر اپراتورهای آمریکا و سپس کاربران تمامی کشورهای دنیا بتوانند به زودی به روزسانی جدید را دریافت کنند.

آپدیت رفع مشکل قرمزی نمایشگر گلکسی اس 8

آپدیت رفع مشکل قرمزی صفحه نمایش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس حدود 142 مگابایت حجم داشته و در قسمت حالت صفحه نمایش بخش Adaptive Display، یک گزینه جدید اضافه خواهد کرد. کاربران با استفاده از این گزینه قادر خواهند بود تعادل رنگ کل صفحه نمایش را برقرار کنند.

آپدیت رفع مشکل قرمزی نمایشگر گلکسی اس 8

علاوه بر آن، شاهد افزوده شدن یک گزینه دیگر با نام Screen Edge Color Balance در منوی حالت صفحه نمایش هستیم. کاربران به کمک این قسمت می‌توانند کنترل رنگ لبه‌های منحنی نمایشگر گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را نیز به دست بگیرند. به محض مشاهده نوتیفیکیشن دریافت آپدیت رفع مشکل قرمزی نمایشگر گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، سایر کاربران را در بخش نظرات در جریان این اتفاق قرار دهید.

1396-02-13

دیدگاهتان را بنویسید