آپدیت نرم افزاری آنر 10 امکانات جدیدی را وارد این گوشی می‌کند

آپدیت نرم افزاری آنر 10

آپدیت نرم افزاری آنر 10 امکانات جدیدی را وارد این گوشی می‌کند

آپدیت نرم افزاری آنر 10 (Honor 10) علاوه بر به همراه آوردن اپلیکیشن جدید Party Mode، شامل بهینه‌سازی‌هایی در عملکرد دوربین و سنسور اثر انگشت گوشی نیز می‌شود.

اخیرا برخی از کاربران جدیدترین پرچمدار اقتصادی برند آنر، با یک نوتیفیکیشن مبنی بر آماده بودن آپدیتی با شماره بیلد COL-L29 8.1.0.120 برای نصب در دستگاه مواجه شده‌اند. آپدیت نرم افزاری آنر 10 چندین امکان کاربردی و بعضاً جدید را وارد این گوشی می‌کند که در ادامه، آن‎ها را برخواهیم شمرد.

آپدیت نرم افزاری آنر 10

پیش از همه باید به اپلیکیشنی به نام پارتی مود (Party Mode) اشاره کرد که موجب اتصال چندین دستگاه به یکدیگر از طریق فناوری NFC و پخش یک موسیقی یکسان به طور همزمان از آن‌ها می‌شود. ایده‌ی پشت اپلیکیشن، این است که کاربران بدون صرف هزینه مازاد برای تهیه سیستم‌های صوتی پیشرفته، بتوانند صدای فراگیر (surround sound) را تجربه کنند.

البته در کارایی آن، شبهه وجود دارد چرا که تنها در گوشی های آنر قابل استفاده است و محصولات سایر برندها امکان اتصال به Party Mode را نخواهند داشت. اخیرا دیگر گوشی خوشنام برند چینی، یعنی آنر ویو 10 هم این اپلیکیشن را دریافت کرده بود.

قابلیت دیگری که کاربردی‌تر به نظر می‌رسد، به اپلیکیشن دوربین و هوش مصنوعی آن مربوط می‌شود که هنگام عکسبرداری، با نمایش یک متن کوتاه نشان می‌دهد چه افکتی روی تصویر اعمال خواهد شد.

اما اسکنر اثر انگشت دستگاه نیز از به‌روزرسانی بی‌نصیب نمانده و از این پس گوشی این قدرت را خواهد داشت که تشخیص دهد آیا کاربر، اثر انگشت خود را با زاویه مناسب به آن شناسانده است یا خیر؟ چنانچه پاسخ منفی باشد با نمایش یک پیغام، از کاربران خواسته می‌شود که اثر انگشت ذخیره شده قبلی را پاک کرده و دوباره اقدام به انجام این کار نمایند.

بسته امنیتی ماه می، بهینه‌سازی مصرف انرژی، یک تم جدید و وال‌پیپر متحرک از دیگر موارد قابل ذکری هستند که آپدیت نرم افزاری آنر 10 با خود به همراه آورده است.

1397-03-20

دیدگاهتان را بنویسید