آپدیت گوشی آنر ویو 10 (Honor View 10) به اندروید 9 پای امکان‌پذیر شد

آپدیت گوشی آنر ویو 10 به اندروید 9 پای امکان‌پذیر شد

آپدیت گوشی آنر ویو 10 (Honor View 10) به اندروید 9 پای امکان‌پذیر شد

پس از عرضه آپدیت اندروید 9 پای (Android 9 Pie) برای هواوی میت 10 پرو ، حال خبر رسیده آپدیت گوشی آنر ویو 10 (Honor View 10) نیز به جدیدترین نسخه اندروید امکان‌پذیر شده است. در ادامه، ویژگی‌های جدیدی که به آنر ویو ۱۰ اضافه شده است را مرور خواهیم کرد.

جدیدترین آپدیت گوشی آنر ویوو 10 در حال حاضر تنها برای کاربران اروپایی در دسترس قرار دارد. نخستین تحول بزرگ در این به‌روزرسانی جدید، تغییر رابط کاربری اسمارت فون به EMUI 9.0 هواوی است؛ پوسته‌ای که کمپانی چینی بر پایه سیستم عامل اندروید 9 گوگل طراحی کرد.

برای دریافت آپدیت گوشی آنر ویو 10 شکیبا باشید

پس از آپدیت سیستم عامل هواوی آنر ویو 10 ، بیلدنامبر گوشی به 9.0.0.108 تغییر می‌یابد که گفته می‌شود تنها برای مدل‌هایی با شماره سریال BKL-L09 امکان‌پذیر است. طبق گفته سازنده، بروزرسانی هواوی آنر ویو 10 در چند مرحله انجام می‌پذیرد؛ پس کاربران برای دریافت آن می‌بایست کمی منتظر بمانند.

البته با نهایی شدن عرضه اندروید 9 پای به صورت OTA، انتظار می‌رود سرعت عرضه این سیستم عامل برای کاربران بیشتر از پیش شود. از مهمترین ویژگی‌هایی که اندروید 9 برای آنر ویو و همه موبایل هایی که دارای رابط کاربری EMUI 9.0 به ارمغان خواهد آورد می‌توان به ارتقای تکنولوژی GPU Turbo به نسخه 2.0، سرعت بیشتر در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها، مدیریت بهتر پسووردها، دستیار مجازی سفر و ویژگی جدید Digital Wellbeing اشاره کرد؛ امکانی که به شما می‌گوید چقدر از زمان خود را به گشت و گذار در گوشی هوشمندتان اختصاص داده‌اید.

اگر شما نیز از کاربران آنر ویو 10 هستید و قصد دانلود اندروید 9 پای را برای گوشی خود دارید، می‌توانید به این لینک مراجعه و دستورالعمل دانلود و نصب اندروید 9 را دنبال کنید.

1397-07-10

دیدگاهتان را بنویسید