آیا بار دیگر می‌توانید به یک گوشی هوشمند سامسونگ اعتماد کنید؟

اعتماد به گوشی هوشمند سامسونگ

آیا بار دیگر می‌توانید به یک گوشی هوشمند سامسونگ اعتماد کنید؟

ماه‌هاست از فاجعه نوت 7 سامسونگ می‌گذرد، اما به تازگی دلیل اصلی انفجار این گوشی مشخص شده است. حالا دیگر نتایج به دست آمده و سوالات ما در خصوص این گوشی هوشمند سامسونگ پاسخ داده شده است.

سامسونگ در طول ساخت گوشی Galaxy Note 7 خود از چندین شرکت تولیدی مختلف برای قسمت های مختلف گوشی هوشمند خود کمک گرفته بود که باتری نیز شامل آن‌ها می‌شد. این شرکت مجموعه‌ای از پارامترهای خواسته‌هایش را به این شرکت ها اعلام کرد، سپس به آن‌ها گفت که دقیقا می‌خواهد چگونه باتری محصول جدیدش را برایش بسازند. باتری نوت 7 توسط دو شرکت مختلف تولید ش و هر دو آن‌ها عیب‌هایی را در خود می‌دیدند، نتیجه صدها دستگاه گوشی هوشمند نوت 7 بود که در دست کاربران منفجر شد.

ما نمی‌دانیم جایی که نیاز بود سامسونگ به تولیدکنندگان باتری گوشی خود سخت گیری کند و نکرده بود و یا اینکه تنها یک بدشانسی باعث بروز چنین ایراد بزرگی شده بود، اما ما می‌دانیم که طی ماه های گذشته سامسونگ حتی بیشتر از جاستین بیبر در آلبوم “Baby”، از طرفداران و مخاطبان خود عذرخواهی کرده است. این شرکت سوگند یاد کرده که دقت خاصی را در ساخت دستگاه های بعدی خود خواهد داشت و کاربران را دعوت کرده تا به آن اعتماد کنند، ما هم بر این باوریم که سامسونگ چنین تلاشی را خواهد کرد. این غول کره‌ای با توجه به انفجارهای گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 7، شهرت خود را لکه دار کرد و حالا در صدد جبران آنهاست.

اعتماد به گوشی هوشمند سامسونگ

احتمال عرضه گلکسی نوت 8 و چالش اعتماد دوباره کاربران به یک گوشی هوشمند سامسونگ

نظر شما در مورد گوشی هوشمند بعدی شرکت سامسونگ که احتمالا گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و یا گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) است چیست؟ آیا شما هنوز هم به سامسونگ اعتماد دارید و در حال برنامه ریزی برای خرید پرچمدار بعدی گوشی های هوشمند این شرکت در سال 2017 هستید و یا دیگر قصد ندارید محصول دیگری از این شرکت کره‌ای را امتحان کنید؟

دیدگاه های خود را از طریق بخش نظرات همین مطلب، با ما به اشتراک بگذارید.

1395-11-05

دیدگاهتان را بنویسید