آیا در نمایشگاه MWC 2017 شاهد تبلت Galaxy Book خواهیم بود؟

تبلت Galaxy Book

آیا در نمایشگاه MWC 2017 شاهد تبلت Galaxy Book خواهیم بود؟

از قرار معلوم سامسونگ در حال آماده‌سازی یک تبلت ویندوزی جدید است. اگرچه شایعات پیشین به ارائه یک جانشین برای تبلت قدرت گرفته از ویندوز تب پرو اشاره داشتند، اما تصویر فاش شده جدید نظر ما را در این رابطه تغییر داده است. سامسونگ چندی قبل یک اپلیکیشن با نام Book Settings را در فروشگاه مایکروسافت عرضه کرد که در آن به یک دستگاه با نام گلکسی بوک (Galaxy Book) اشاره شده است. انتظار می‌رود این نرم افزار به صورت اختصاصی برای تبلت Galaxy Book سامسونگ ارائه شده باشد، تبلتی که در صورت وجود، شاید در نمایشگاه MWC 2017 در هفته آینده رونمایی شود.

اپلیکیشن Book Settings تصمیم دارد تا تنظیمات اضافی را برای قلم و صفحه نمایش AMOLED دستگاه به ارمغان آورده و در کنار افزایش عمر باتری آن، ورود به سیستم را با استفاده از الگوهای منحصربه‌فرد (همچون دستگاه‌های اندرویدی) ممکن کند. وب سایت MSPoweruser این اپلیکیشن را در فروشگاه مایکروسافت مشاهده کرده و در ادامه به این نکته اشاره کرد که سامسونگ یک علامت تجاری 2012 را برای Galaxy Book نگه می‌دارد که گوشی های هوشمند و همچنین تبلت‌ ها را پشتیبانی می‌کند.

تبلت Galaxy Book

تبلت Galaxy Book با امکانات منحصربه‌فردی ارائه خواهد شد

وجود قلم و همچنین نام گرفتن با عنوان Book، نشان می‌دهد که تبلت Galaxy Book در مقایسه با تبلت شبیه به سرفیس بوک این شرکت یعنی تب پرو اس به مراتب متفاوت‌تر خواهد بود. گفتنی است سامسونگ در روز یکشنبه هفته آینده، یک کنفرانس خبری را در نمایشگاه MWC 2017 برگزار خواهد کرد. انتظار داریم تا در این رویداد اطلاعات بیشتری درباره برنامه سامسونگ پیرامون دستگاه‌های دارای برند گلکسی آن در سال 2017 به دست بیاوریم.

1395-12-05

دیدگاهتان را بنویسید