آیا گوشی موبایل جی 6 به دستیار صوتی ال جی مجهز می‌شود؟

آیا گوشی موبایل جی 6 به دستیار صوتی ال جی مجهز می‌شود؟

روز گذشته شاهد انتشار تیزری جدید برای گوشی هوشمند جی 6 (LG G6) توسط سازندگان کره‌ای آن بودیم که به صورت غیر مستقیم، به وجود دستیار صوتی ال جی و تجهیز پرچمدار آینده این شرکت به آن اشاره دارد.

موردی که در نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، وجود کلمات هوش و ساختگی یا همان هوش مصنوعی در این تیزر است. با اینکه بسیاری از کارهایی که یک دستیار صوتی انجام می‌دهد ارتباطی با هوش مصنوعی ندارد، اما این عبارت به‌نوعی شعار سال 2017 میلادی محسوب شده و شرکت‌های زیادی به استفاده از آن اصرار دارند.

به هر صورت در این دوره، سازندگان تلفن همراه نباید پرچمدار خود را بدون دستیار مجازی روانه بازار کنند و ال جی نیز به خوبی از این موضوع آگاه است. به همین جهت، می‌توان در انتظار سیستمی پیشرفته از سوی ال جی بود چراکه در تیزر نیز از عبارت‌های “less artificial” به معنی کمتر مصنوعی و “more intelligence” به معنی بیشتر هوشمند استفاده شده است.

دستیار صوتی ال جی

به‌علاوه، ال جی به این موضوع نیز اشاره کرده که اولین گوشی هوشمند از نسل جدید توسط آنها و در تاریخ 26 فوریه (8 اسفند) طی کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی خواهد شد. بدون شک هدف ال جی، پرچمدار آینده سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) نخواهد بود چراکه این گوشی اواسط فروردین پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت.

هنوز هیچ اطلاعاتی از دستیار صوتی ال جی در دست نیست

علاوه بر این، اخیرا شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد جی 6 اولین گوشی هوشمند غیر پیکسل (Google Pixel) خواهد بود که به صورت پیش‌فرض، به دستیار مجازی گوگل اسیستنت (Google Assistant) مجهز می‌شود، موضوعی که البته دور از انتظار هم نیست.

متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی از دستیار صوتی ال جی در دست نیست و امیدواریم طی روزهای آینده، اخبار بیشتری در این زمینه منتشر شود.

1395-11-22

دیدگاهتان را بنویسید